לוקה יוביץ': "לא ידעתי שעברתי על החוק, מוכן לשאת בתוצאות"

לוקה יוביץ'
לוקה יוביץ' | Francois Nel/Getty Images

חלוץ ריאל שחוטף ביקורות מכל עבר, הסביר את מעשיו בתקשורת הסרבית: "בספרד מותר לצאת פעם אחת ביום. אני חושב שצריך להסביר כאן את הנהלים בצורה טובה יותר". וגם: איך מעביר את הזמן ומה יעשה כשהכל יסתיים?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

לוקה יוביץ' בימים הפך לשעיר לעזאזל של כלי התקשורת בספרד ובסרביה, אחרי שעזב את מדריד למרות שהיה צריך לשהות בבידוד וחטף ביקורות קשות במולדתו על ידי ראש הממשלה ונשיא המדינה אחרי שיצא מביתו. היום (שבת) הסביר את מעשיו בתקשורת הסרבית ואף הביע חרטה.

על הפרת הבידוד בסרביה: "עשיתי זאת כי לא הייתי מודע לחוקים. אני יודע שקשה להאמין אבל זה נכון. במדינה ממנה הגעתי (ספרד) ואפילו באיטליה ממה שאנחנו מבינים אפשר לצאת רק כדי לזרוק את הזבל פעם ביום, ללכת לסופרמרקט או לבית המרקחת. חשבתי שאותם הכללים חלים גם כאן".

"זו אשמתי שלא עשיתי מחקר טוב יותר. אבל אני חושב שצריך להסביר את כל הנהלים למי שחוזר מחו"ל. הכוונה היא לא להאשים את הרשויות בבורותי, כי הייתי מודע לכך שהייתי צריך להישאר בבידוד. הבעיה הייתה שלא ידעתי מה מותר לי ומה אסור לי. כמובן שאני מוכן לשאת בתוצאות של המעשים שלי".


"מוכן לשאת בתוצאות". לוקה יוביץ' (Dean Mouhtaropoulos/Getty Images)

איך אתה מעביר את הבידוד: "אני מנסה לעשות משהו שונה בכל יום כי זה לא קל להיות כל הזמן בבית, במיוחד כשאני רגיל להתאמן בכל יום. אז אני מתאמן בדירה כל מתי כדי שיהיה מוכן לחזרה לשגרה. בנוסף אני צופה בסרטים ובסדרות, אני גם מבלה ברשתות החבריות ומשחק משחקי לוח בכל לילה".

תגובת המשפחה: "הם מכירים אותי היטב ויודעים שלעולם לא הייתי מסכן מישהו במודע. הדבר הזה הכניס אותי להלם וגם אותם, אבל כמו תמיד, הם תמוכים בי. אני פונה אליהם בכל יום והם מנסים לעודד אותי. הדבר נכון גם לזוגתו סופיה שמבודדת איתי".

מה תעשה אחרי הבידוד: "ראשית, אני כבר לא יכול לחכות לבן שלי ולתת לו חיבוק. הגעתי לפה קודם כל בגללו, אבל בגלל המצב הנוכחי אני לא יכול לראות אותו. חוץ מזה הייתי שמח לבלות קצת עם המשפחה. הייתי רוצה לעשות גם לאזרחים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי