הקדימה את ברצלונה וליברפול: ריאל סיכמה על רכישת רואיס

פביאן רואיס
פביאן רואיס | Emilio Andreoli/Getty Images

למרות הדיווחים באנגליה על מועמדות הקשר למוליכת הפרמיירליג ורצון הקטלונים להנחיתו, בספרד משוכנעים שהבלאנקוס כבר סיכמו עם נשיא נאפולי על צירופו תמורת 80 מיליון יורו

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בזמן שעולם הכדורגל מושבת וכלל לא ברור אם בכלל ישובו העונה הליגות לפעילות, המועדונים הגדולים בעולם נאלצים להיערך גם לעונה הבאה. בין אם יחזרו לשחק העונה או שלא, בעוד פחות מחצי שנה כבר אמורה להיפתח עונת 2020/21 והמשמעות היא שהמאבקים על השחקנים החמים בשוק כבר יצאו לדרך מאחורי הקלעים. ואם יש שם שמעניין לא מעט קבוצות, הוא של הספרדי של נאפולי, פביאן רואיס.

בזמן שהתקשורת האנגלית מפרסמת גם הבוקר (ראשון) על התעניינות של ליברפול בקשר שיחגוג את יום הולדתו ה-24 בחודש הבא, בספרד דווח על סיכום בעל פה בין בעלי נאפולי אורליו דה לורניטיס לראשי ריאל מדריד. לבקשת זינדין זידאן, הבלאנקוס סיכמו על רכישתו תמורת 80 מיליון יורו ובכך הקדימו לא רק את ליברפול, אלא גם את ברצלונה – כך על פי "Okdiario".

ריאל מדריד מתכננת להפוך את רואיס ליורשם של לוקה מודריץ' וטוני קרוז במרכז השדה ורואיס עצמו כבר הביע את רצונו להצטרף לריאל מדריד ולהמשיך את התקדמותו המקצועית תחת זידאן. בעבר כבר דווח שריאל מדריד ניסתה לשים את ידה על רואיס ונשיא הבלאנקוס פלורנטינו פרס פעל בעניין, אלא שריאל בטיס, אליה הגיע ב-2014 ותחילה שיחק בתור נער בן 18 בקבוצת המשנה, ראתה אותו עוזב תמורת 30 מיליון יורו למועדון מאיטליה שהפעיל ראשון את סעיף השחרור בחוזהו.


בעונה הבאה בלבן של ריאל מדריד? (Francesco Pecoraro/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי