מסי במקום הראשון: הרוויח בשנה האחרונה 131 מיליון יורו

ליאו מסי
ליאו מסי | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

"פראנס פוטבול" פרסם כמדי שנה את רשימת המשתכרים הבכירים בעולם הכדורגל, כוכב ברצלונה מקדים את כריסטיאנו רונאלדו בלמעלה מ-10 מיליון יורו בשנה. ומי שני המאמנים שמעשירים את קופתם יותר מכל?

(גודל טקסט)

המגזין הצרפתי היוקרתי "פראנס פוטבול", מדי משנה מפרסם את רשימת המשתכרים הגבוהים ביותר בעולם הכדורגל. בשנים האחרונות אין יותר מדי הפתעות, מובן מאליו שבפסגה נמצאים ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו ואליהם הצטרף גם ניימאר, אבל ב-2019 יש שינוי מעניין דווקא בשלישיית המאמנים המשתכרים בעולם.

נתחיל בכוכבים הגדולים. לפי הפרסום, ליאו מסי שומר על הפסגה והוא הכדורגלן עם ההכנסות הגבוהות בעולם בשנה האחרונה – על פי ההערכה, כוכב ברצלונה העשיר את חשבון הבנק שלו ב-131 מיליון יורו. הוא מקדים במעט יותר מעשרה מיליון יורו את מי שבמשך שנים מתחרה איתו על תואר הכדורגלן הטוב בעולם, חלוץ יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו שהכנסותיו השנה מסתכמות ב-118 מיליון יורו – ההכנסות כמובן אינן כוללות רק את המשכורת מהקבוצות, אלא גם בונוסים ופרסומות.

השחקן היקר בעולם, הברזילאי של פריז סן ז'רמן, ניימאר שעליו שילמה אלופת צרפת 222 מיליון יורו ב-2017, במקום השלישי עם הכנסות משוערות של 95 מיליון יורו בשנה האחרונה – מקדים ביותר מכפול את המדורג רביעי, הוולשי של ריאל מדריד גארת' בייל, שהכנסותיו משוערות בכמעט 39 מיליון יורו.

כאמור השינוי המעניין הוא בצמרת המאמנים ושם נמצא במקום הראשון דייגו סימאונה, הארגנטינאי של אתלטיקו מדריד שמכניס כ-40 מיליון יורו בשנה. הוא גם מחזיק בפער משמעותי מהמדורגים אחריו, אנטוניו קונטה שהגיע הקיץ לאינטר ומשתכר כ-30 מיליון יורו ופפ גווארדיולה ממנצ'סטר סיטי במקום השלישי עם הכנסות של 27 מיליון יורו.


רונאלדו ומסי. "הפרעוש" במקום הראשון בכל הקשור להכנסות (AFP Contributor / Contributor)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי