ראמוס משחזר: "אמרתי לאמי שאחרי השער הזה אני יכול למות בשקט"

סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס | Laurence Griffiths/Getty Images

הבלם שחוגג 34 נזכר ברגע הגדול בקריירה כשכבש בדרמת הענק בגמר הצ'מפיונס ב-2014 "השער שינה את ההיסטוריה של המועדון, זה לא היה שער עם הראש אלא עם הנשמה". וגם: השיחה במחצית. בנזמה הקניט את ז'ירו

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בזמן שהכדורגל מושבת בצל הקורונה, בריאל מדריד עשו לעצמם מנהג: בחשבון הטוויטר הרשמי של המועדון מעלים מדי יום משחק עבר מיוחד מההיסטוריה של הקבוצה. רגע לפני שהקפטן סרחיו ראמוס חגג יום הולדת 34, פורסם סרטון שלו משחזר את השער ההיסטורי שכבש בגמר ליגת האלופות נגד אתלטיקו מדריד ב-2014, שער אותו אף אוהד לא ישכח – לא של ריאל ולא של אתלטיקו. "השער ששינה את ההיסטוריה" קראו לו. עד הדקה ה-92 ריאל פיגרה 1:0, ואז בא ראמוס.

ראמוס אמר בתחילת הסרטון: "עבר הרבה זמן רב מאז, אבל זה מרגיש כאילו זה קרה אתמול. למרות שבכדורגל הכל חולף מהר מאוד, אני לא מפסיק להתלהב מהשער הזה". הקפטן דיבר על המשמעות ההיסטורית: "זה שער ששינה את ההיסטוריה של המועדון שלנו כי לא זכינו בליגת האלופות זמן רב, והכל היה אבוד עד לאותו רגע. לאחר השער אמרתי לאמי שאני יכול למות בשקט. זה השער הכי חשוב בקריירה שלי, עבור כל מה שהוא מייצג, עבור עולם הכדורגל והקבוצה שלנו".

מהלך השער: "אני אדם מאוד אופטימי מטבעי, עד השנייה האחרונה מאמין שהכל אפשרי. חלמתי על הכדור המושלם הזה שיגיע כדי שאוכל לכבוש, וכך היה – זו הייתה הרמה נפלאה של (לוקה) מודריץ' (בעיטת קרן), ונגחתי לאן שהייתי צריך. לא כבשתי עם הראש אלא עם הנשמה. זה שער שתמיד יהיה חלק מההיסטוריה, שער של עבודה קבוצתית ומאמץ, הסיפור שהיה צריך להסתיים. ניזכר בהיסטוריה כקבוצה שזכתה בגביע, גם אם סרחיו ראמוס כבש את השער".

החיבוק עם איקר קסיאס: "הוא אמר לי 'אחי, אתה בן זונה, אני אוהב אותך'. יש לי חיבה מיוחדת לאיקר, זו מערכת יחסים ארוכת שנים, אנחנו חברים טובים מאוד". קפטן ריאל, כזכור, ביצע שגיאה ענקית באותו משחק. לאחר מכן קסיאס הבטיח שראמוס יניף את הגביע בפעם הבאה.

השיחה במחצית: "תמיד המאמן מדבר ורציתי הפעם גם אני לומר כמה מילים לחבריי לקבוצה. אמרתי להם שכל מה שקרה לא חשוב, עלינו לחזור הביתה עם חזה נפוח בתנאי שניתן את הכל במגרש. היה לנו מזל גדול לא רק לשחק בהרבה גמרים בליגת האלופות אלא גם לזכות בהם, לא רק בתקופתי במועדון אלא לאורך כל ההיסטוריה".

הקפטן בן ה-34 הוביל את ריאל לשלוש זכיות רצופות בליגת האלופות כמובן בין 2016 ו-2018. באמתחתו 640 הופעות בלבן, רק חמש פחות מקרלוס סנטיאנה המדורג רביעי בכל הזמנים. הבלם ייעדר מגומלין שמינית הגמר נגד מנצ'סטר סיטי בשל הרחקה (מתי שישוחק) ונשאלת השאלה האם יאריך את חוזהו שמסתיים בקיץ 2021.

עוד בריאל מדריד, קארים בנזמה שוחח אתמול באינסטגרם בלייב עם רונאלדו נזאריו הברזילאי ואמר לו: "התחלתי לאהוב כדורגל בזמן שראיתי אותך משחק. שאלו אותי על זיזו (זינדין זידאן) אבל מבחינתי היית השחקן הטוב ביותר". כשנשאל על ידי אוהד מארסיי ידוע לגבי הדימיון בינו לבין אוליבייה ז'ירו חלוץ נבחרת צרפת ענה: "אל תבלבלו בין פורמולה1 לבין קארטינג".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי