Sport1 Banner

ואן דה ביק מכחיש סיכום בריאל: "עדיין לא התחלתי ללמוד ספרדית"

דוני ואן דה ביק
דוני ואן דה ביק | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

קשר אייאקס, שעל פי הפרסומים כבר בחודש ינואר סוכמה העברתו למדריד בעונה הבאה, טוען שהכל פתוח: "הקבוצה הבאה שלי צריכה להתאים לי מבחינת שיטת משחק ואני גם רוצה לדעת כמה דקות אני צפוי לקבל"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

כמעט שנה שהדיווחים על מעבר אפשרי של דוני ואן דה ביק מאייאקס לריאל מדריד לא פוסקים. הם היו בשיאם בקיץ האחרון, אחרי שההולנדי הצעיר היה מכוכבי אייאקס שנעצרה רק בחצי גמר ליגת האלופות ובדרך הדיחה גם את ריאל מדריד מהמפעל, אבל גם עתה הם נמשכים לאור ההבטחה של ראשי אייאקס שהוא יימכר בהינתן שתתקבל הצעה ראויה.

אמש (שבת, רגע לפני שיחגוג יום הולדת 23, נשאל ואן דה ביק על עתידו באייאקס לקראת מעבר אפשרי לבירת ספרד, ואמר: "עדיין לא התחלתי ללמוד ספרדית", ובספרד הדגישו את העובדה שאמר "עדיין", כמובן, "עדיין לא אמרתי 'כן' לאף קבוצה והכל פתוח. אני יודע מה יש לי באייאקס, אהבתי את אייאקס ואני אוהב את אייאקס.

"אני צריך שתהיה לי הרגשה טובה לגבי המועדון הבא שלי, כי זה לא רק שהאנשים צריכים לאהוב אותי, אלא שאני גם אתאים לשיטת המשחק וכמובן שאני גם רוצה לדעת את מספר הדקות שהם מצפים שאקבל", המשיך ואן דה ביק ורמז לכך שאולי יהיו אופציות שיתאימו לו יותר.

רק נזכיר שעל פי "מארקה", כבר בחודש ינואר ריאל מדריד סיכמה עם אייאקס על רכישת ואן דה ביק תמורת כ-55 מיליון יורו, בכפוף כמובן לסיכום של השחקן (שלמעשה כבר סיכם בקיץ שעבר ובסופו של דבר נשאר בהולנד) ולכך שכל הצדדים יהיו מעוניינים לקראת סיום העונה. כעת, בעקבות התפשטות הקורונה וההשפעה הכלכלית שתהיה לכך על השוק, בהחלט ייתכנו שינויים. 


ואן דה ביק חוגג על אריאל הרוש וספרטה (ANP Sport / Contributor)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי