שחקן נוסף של סלטה ברח מספרד, כדי להיות עם ארוסתו בת ה-18

פיודור סמולוב
פיודור סמולוב | MIGUEL RIOPA/AFP via Getty Images

אחרי שסיסטו נהג במשך יום שלם עד שהגיע לדנמרק, גם סמולוב, חלוץ נבחרת רוסיה שכר מטוס פרטי ויצא מהמדינה חרף הסגר שהטילה הממשלה. הסיבה? געגועים לנכדתו של בוריס ילצין ואשתו לעתיד

קבוצות: סלטה ויגו
(גודל טקסט)

בסלטה ויגו לא מצליחים להשתלט על השחקנים הזרים. כשבוע אחרי שנודע על הקשר פיונה סיסטו שלקח את רכבו ונהג במשך יום שלם לבית עד ביתו בדנמרק, בניגוד להוראות המועדון מתחת הליגה הספרדית שאסר על שחקניו לעזוב והנחיות הממשלה בספרד, אמש (ראשון) נודע כי גם חלוץ נבחרת רוסיה עזב את המדינה.

נגיף קורונה גבה את חייהם של כ-12,000 אנשים בספרד ולמעשה זו גם הסיבה שראשי סלטה ויגו ביקשו מהשחקנים להישאר בבתים ואסרו עליהם לעזוב את תחומי המדינה, בתקווה שהשגרה תשוב במהרה ואיתה גם הכדורגל, אבל נראה שהשחקנים הזרים חוששים ורק מחפשים כיצד לצאת מספרד, על אף שזו בניגוד להוראה שקיבלו. עובדה, אחרי סיסטו שלקח את אחותו ונמלט, גם החלוץ הרוסי פידור סמולוב עשה זאת – אבל הוא לפחות גם סיפק לכך סיבה די טובה.

על פי הדיווחים ברוסיה, סמולוב בן ה-30 הגיע אתמול למדינה במטוס פרטי ששכר במטרה להיות נוכח ביום הולדתה ה-18 של ארוסתו, מריה יומאשבה, נכדתו של נשיא רוסיה בעבר בוריס ילצין. סמולוב צפוי להיקנס על ידי סלטה ויגו על יציאתו מגבולות ספרד, אולם הוא הבטיח לשוב כשהדבר יתאפשר על ידי הרשויות ברוסיה ובספרד. 

בסלטה ויגו לא הגיבו רשמית למקרה, אך גורם במועדון דווקא הגן על החלוץ ואמר: "ראשי הליגה לא מאשרים לקבוצות לאפשר לשחקנים לעזוב כי הליגה עוד לא הסתיימה, אבל הוא דיווח לנו על צעדיו והתחייב לחזור. הוא ביקש רשות לעשות זאת בטענה לסיבות אישיות". עם זאת, לא מזמן טען סמולוב כי הוא מתכוון להישאר בספרד ולציית להנחיות מועדונו ורשויות המדינה בה הוא מתגורר, מה שלא החזיק זמן רב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי