קסיאס: "הייתי רוצה לחזור לריאל. אמבפה? עושה לך טוב לחשוב שהוא יצטרף"

איקר קסיאס
איקר קסיאס | DOMINIQUE FAGET/AFP/GettyImages

השוער הספרדי מתגעגע לאקסית: "הייתי שם 25 שנה, זה הבית שלי, אבל לא רואה את עצמי כמאמן". הוא מבסוט מהכישרון הצרפתי אך מחמיא גם לויניסיוס: "ברגע שיהיה מעט רגוע ומדויק בפעולה האחרונה - יהיה נהדר"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

איקר קסיאס, השוער הספרדי בן ה-39 אמנם לא הודיע רשמית על פרישה ממשחק לאחר אירוע הלב שעבר, אך קשה לראות אותו חוזר למגרשים. בימים אלה של הקורונה הוא מקפיד לקיים שיחות אינסטגרם, מעלה רעיונות לשיפור הכדורגל וצפוי להתמודד על נשיאות ההתאחדות הספרדית, כמובן. קסיאס, שהציע לקיים משחק אגדות הקלאסיקו – ריאל מדריד נגד ברצלונה, לאחר שווירוס הקורונה יחלוף, בתקווה לתרום את ההכנסות לנזקקים – התראיין בספרד וסיפר על רצונו לחזור לריאל מדריד, טען שלדבריו צריך לשחק בשנה קלנדרית וגם ניתח את הבלאנקוס בלי לפספס הזדמנות להתייחס לקיליאן אמבפה כמובן.

על חזרה לריאל אמר קסיאס: "ברור שאני רואה את עצמי חוזר לשם בתפקיד כזה או אחר, ריאל היא הבית שלי, הייתי שם 25 שנה, והיא עדיין הבית שלי גם אם בחמש השנים האחרונות אני נמצא בפורטוגל וחווה רגעים יפים". קסיאס לא רואה את עצמו כמאמן: "אולי רק עוזר, תפקיד המאמן קשה מדי".

על העונה הנוכחית של הבלאנקוס: "אני חושב שמחמירים מדי עם ריאל וזינדין זידאן, הקבוצה בידיים טובות. קשה מאוד לעמוד בציפיות אחרי שלוש זכיות בליגת האלופות, לעניות דעתי צריך לתת להם זמן".

איקר קסיאס. יחזור לריאל מדריד? (Shaun Botterill/Getty Images)

קיליאן אמבפה: "טוב, הוא כוכב גדול ושחקן מבריק, כישרון יוצא דופן. אי אפשר להתעלם מזה. אני חושב על האפשרות שאמבפה יגיע לריאל וזה פשוט עושה לך טובה, זה יכול לקרות". כמו כן התייחס לשחקן צעיר אחר – ויניסיוס ג'וניור: "אני אוהב את הכדורגל שלו. ברגע שיהיה מעט יותר רגוע ויידע לדייק בפעולה האחרונה, לשפר את הסיומת מול השער – הוא יהיה נהדר. יש לו את המהירות והכדרור".

עונת 2019/20: "אני בהחלט רוצה לראות את העונה הזו מסתיימת כהרגלה, בהתאם למה שאפשר. צריך למצוא לכך פיתרון שלא יבוא על חשבון הבריאות. אני מציע לשחק את העונה הבאה בשנה קאלנדרית כדי להתכונן למונדיאל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי