אחוות ברזילאים: כך רוברטו קרלוס הציל את הקריירה של מרסלו

רוברטו קרלוס, מרסלו
רוברטו קרלוס, מרסלו | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

מגן העבר התראיין ל-"ESPN" וסיפר איך ריאל רצתה להשאיל את בן ארצו לקבוצה אחרת בספרד כשהיה בן 18: "הם התייעצו איתי והתנגדתי נחרצות". הקפטן השני של הבלאנקוס סיפר: "זה הרגע הכי עצוב שלי, אך זה חישל אותי"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בעיני רבים מרסלו נחשב ליורשו של רוברטו קרלוס בריאל מדריד. המגן, שחגג ביום שישי את יום הולדתו ה-47, עזב את הבלאנקוס בקיץ 2007 לאחר 11 שנים נפלאות. כמה חודשים קודם לכן הצטרף מרסלו, אך היה קשה לראות את הצעיר בן ה-18 נכנס לנעליים הגדולות. החיבור בין השניים היה נפלא. רוברטו קרלוס לקח את מרסלו תחת חסותו, אך נראה שהרבה מעבר לכך.

 
בראיון ל-ESPN סיפר רוברטו קרלוס: "הכרתי את מרסלו כשהיה בן 18. ריאל רצתה להשאילו למועדונים אחרים בספרד, הם התייעצו איתי בדבר והייתי הראשון להגיד 'לא', התנגדתי לכך נחרצות". בעונת הבכורה שלו בספרד רשם מרסלו שש הופעות בלבד ופתח בהרכב במשחק בודד.
 
 
מרסלו עצמו נזכר: "כשהייתי בן 18 התקשר אליי נציג מהנהלת המועדון. הגעתי למשרדים בברנבאו ואמרו לי שהם רוצים להעביר אותי לקבוצה אחרת כדי שאצבור ניסיון ושאחזור בעונה שנה טוב ובשל יותר. אמרתי להם שאני לא מתכוון לעזוב. זה היה הרגע העצוב ביותר שלי, הרגשתי שהקבוצה לא זקוקה לי. אבל זה היה רגע שחישל אותי".

מרסלו. סוף טוב הכל טוב (Gettyimages)

זו לא הייתה המחווה היחידה של רוברטו קרלוס, שהוסיף: "אני יודע כמה חג המולד חשוב למשפחות, בטח כשהיה רחוק מברזיל. הוא היה צריך להרגיש בבית. תמיד הזמנתי אותו אליי יחד עם המשפחה, הוצאנו להם שולחן כדי שירגישו בנוח".

אפשר לומר שהשאר היסטוריה. מרסלו זכה עם ריאל ב-21 תארים, ארבע פעמים בליגת האלופות (גביע אחד יותר מהברזילאי), ועם 505 הופעות בלבן, לא רחוק היום בו יאפיל על מורו ורבו ויהפוך לשחקן הזר עם מספר המשחקים הגבוה בהיסטוריה של ריאל. מרסלו בן ה-31 קושר בשנה האחרונה ליובנטוס לא פעם, אך נראה שהמגן השמאלי רוצה לפרוש בשורות הבלאנקוס, גם אם כבר אינו שחקן הרכב בלתי מעורער.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי