בגלל בנזמה: הולאנד לא צפוי להגיע לריאל מדריד הקיץ

קארים בנזמה
קארים בנזמה | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

בספרד ציננו את ההתלהבות לגבי האפשרות שהנורבגי יצטרף. זידאן תומך בבן ארצו שכבש 30% משערי הקבוצה אשתקד והוא ימשיך להיות שחקן ההתקפה המוביל. וגם: הגעגועים של החלוץ לבייל ורונאלדו

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בחודש האחרון עלה שמו של ארלינג הולאנד, שוב ושוב בהקשרה של ריאל מדריד. החלוץ המצוין של בורוסיה דורטמונד, שכבש העונה כבר 40 שערים בכל המסגרות (כולל בחצי השנה ברד בול זלצבורג) וקשה להתעלם מיכולתו, לצד החולשה ההתקפית של הבלאנקוס. בין אם קיים סעיף בחוזהו שמאפשר לו לעזוב בקיץ בתמורה ל-75 מיליון יורו ובין אם לא (בספרד ובגרמניה חלוקים), ב"אס" הספרדי הסבירו למה המעבר לא ייצא לפועל השנה.

"קארים בנזמה הוא המפתח בעסקת הולאנד", נכתב. החלוץ הצרפתי, שלפי הדיווחים (טרם הייתה הודעה רשמית) האריך את חוזהו בבלאנקוס עד 2022, מוערך מאוד על ידי המאמן זינדין זידאן וכן במועדון. מעמדו בלתי מעורער. בניגוד ללוקה יוביץ', שהגיע הקיץ בתמורה ל-60 מיליון יורו כדי להוות גיבוי – ריאל לא תחתים את הולאנד בסיטואציה כזו, ולא קיימת האפשרות לשחק עם שניהם גם יחד. ריאל, כזכור, ממתינה בסבלנות לשובו של אדן הזאר שסבל העונה מפציעות רבות ומיועד לכנף שמאל.

עוד נכתב כי לגבי בנזמה בן ה-32 אין שום דילמה. הצרפתי, שהעלה אתמול פוסט ברשתות החברתיות בו כתב שהוא מתגעגע ל-"טריו ה-BBC האגדי" (הם כבשו 442 שערים גם יחד: כריסטיאנו עם 249, בנזמה עם 109 שערים וגארת’ בייל עם 88) הפך לשחקן המרכזי לאחר עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו ודעיכתו של גארת' בייל. אמנם מאז תחילת 2020 הוא נעצר, אך המספרים בהחלט מגבים אותו.


ארלינג הולאנד. לא יגיע הקיץ למדריד? (INA FASSBENDER/AFP via Getty Images)

בטבלה ארוכה ומפורטת שהציגו בספרד ניתן לראות שהוא מבקיע יותר לאחר עזיבת הפורטוגלי. אשתקד הוא הבקיע 30 שערים, שהיוו כ-30% מסך שערי הקבוצה – הרקורד הטוב ביותר בקריירה שלו. העונה הוא כבש 19 שערים מתןך ה-77 של הבלאנקוס בכל המסגרות – רקורד של 24%. בתקופת רונאלדו, השיא של בנזמה היה 19% מסך שערי הקבוצה בעונת 2015/16.

אם לבזבז מאה מיליון יורו – נכתב בספרד, אז על החלוץ המתאים. העובדה שהולאנד מקובע רק לעמדת החלוץ המרכזי משחקת לרעתו כרגע. "כן, הוא היה משיב את הגולים החסרים, אבל הוא חייב לשחק במערך של שני חלוצים", סיכמו בספרד.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי