דיווח: דיוויד בקהאם החל בשיחות מול חאמס רודריגס

חאמס רודריגס
חאמס רודריגס | Denis Doyle/Getty Images

בעלי אינטר מיאמי נואש לצרף כוכב בקנה מידה עולמי ופתח במשא ומתן מול ראשי הבלאנקוס, כדי לצרף את הקשר הקולומביאני בן ה-28, שמסיים את חוזהו בקיץ 2021

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

מאז רכש דיוויד בקהאם את אינטר מיאמי המשחקת בליגת ה-MLS, שחקן העבר האנגלי חולם על צירוף כוכב גדול לסגל וייתכן שסוף סוף מצא אותו.

היום (רביעי) דווח באתר 'גול' שבקהאם החל בשיחות מול נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס, על מנת לקדם את העברתו של חאמס רודריגס, שלא נמצא בתוכניות של זינדין זידאן לעונה הבאה. לאנגלי יש מערכת יחסים טובה מול נשיא הבלאנקוס, שהיה אחראי לעברתו של האנגלי ממנצ'סטר יונייטד בשנת 2003, דבר שעשוי לקרב את הקולומביאני לארצות הברית בגיל 28 בלבד.

בנוסף החלו שיחות גם מול אנשיו של חאמס רודריגס, אף על פי שטרם הוגשה הצעה רשמית. יחד עם זאת יש לציין שהקשר מסיים את חוזהו בעונה הבאה ולכן ערכו יירד משמעותית. אולם לא בטוח שבכלל יסכים לעזוב את הכדורגל האירופי בשלב מוקדם כל כך.

למרות שאינו בתוכניות של זידאן, חאמס עדיין מחוזר על ידי מנצ'סטר יונייטד, ארסנל ואברטון של קרלו אנצ'לוטי שהביא אותו לריאל מדריד מיד אחרי מונדיאל 2014, ובעקבות כך ייתכן שבקהאם עשוי לחפש כוכב אחר שיחזק את הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי