ורון: "סימאונה יאמן את נבחרת ארגנטינה מתישהו"

דייגו סימאונה
דייגו סימאונה | GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images

הקשר לשעבר, ששיתף פעולה עם צ'ולו במדי האלביסלסטה, הריץ אותו לתפקיד המאמן: "הוא אחד הטובים והעקביים באירופה". וגם: הרצון לכהן כנשיא ההתאחדות והסכסוך עם מראדונה

(גודל טקסט)

דייגו סימאונה חתום באתלטיקו מדריד עד יוני 2022 ולא נראה שהוא עומד לעזוב את ה"קולצ'ונרוס" בעתיד הקרוב, אך יש כבר מי שמריץ אותו לתפקיד המאמן של נבחרת ארגנטינה. מי שעשה זאת אתמול (רבעי) הוא חואן סבסטיאן ורון, ששיתף פעולה עם צ'ולו במדי האלביסלסטה לפני שני עשורים ובימים אלו מכהן כנשיא אסטודיאנטס לה פלאטה.

"בעיניי, הוא אחד המאמנים הטובים והעקביים ביותר באירופה היום ואני מאמין שמתישהו הוא יאמן את הנבחרת", אמר ורון. אקס מנצ'סטר יונייטד ואינטר נשאל האם ירצה לעבוד בשיתוף עם סימאונה כנשיא ההתאחדות הארגנטינית והשיב: "הייתי שמח. היום חשוב לקדם את הנושא החינוכי והתזונתי כדי לעזור לספורטאים ואם אתה בתפקיד שמאפשר את זה, זה משמעותי".

ורון התייחס גם ליריבות שלו עם דייגו מראדונה, שהפך בשנה האחרונה למאמן חימנסיה – יריבתה העירונית של אסטודיאנטס, והאפשרות לפיוס בין השניים: "מה שהוא אומר עליי לא ישנה את מה שאני מרגיש ואת מה שהוא נתן לי כשחקן. התמזל מזלי לשחק איתו וזה היה הכי טוב. עוד נתקרב בחזרה, צריך למצוא את הרגע המתאים".

ורון. רוצה לחזור לעבוד עם סימאונה (Marcos Brindicci/Getty Images)
ורון. רוצה לחזור לעבוד עם סימאונה (Marcos Brindicci/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי