קיקה סטיין: "לשחק לצד מסי זה תמריץ עצום עבור לאוטרו"

לאוטרו מרטינס
לאוטרו מרטינס | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

מאמן ברצלונה התייחס לחלוץ אינטר: "כל כדורגלן טוב עשוי לעורר עניין עבורנו". במקביל, בספרד מדווחים שראשי הנראזורי דורשים את גריזמן, וידאל ולא פחות מ-90 מיליון יורו בתמורה לארגנטינאי

(גודל טקסט)

"הכוכב" הכי גדול של פגרת הקורונה הוא בלי צל של ספק לאוטרו מרטינס מאינטר, שמוזכר בתקופה האחרונה ללא הרף כמועמד לחזק את התקפת ברצלונה, שמבחינתה נחושה להחתים שחקן נוסף לצד לואיס סואס בן ה-33 שממשיך להתאושש מהפציעה הקשה בברכו.

מי שלא הסתיר את התפעלותו מחלוץ אינטר הוא קיקה סטיין, מאמן בארסה, שדיבר הבוקר (שישי) בתקשורת האיטלקית והחמיא לארגנטינאי. "לאוטרו הוא שחקן כדורגל נהדר", הבהיר סטיין. "מה מסי חושב עליו? את זה אתם צריכים לשאול אותו. אני רק יכול לומר שכל שחקן טוב עשוי לעורר עניין בקבוצה בסדר גודל של ברצלונה. כמו עבור שחקנים רבים ברחבי העולם, אני בטוח שגם עבור לאוטרו לשחק לצד מישהו כמו ליאו זה תמריץ עצום".

במקביל, בתקשורת הספרדית חשפו את הדרישה החדשה וההזויה של ראשי אינטר – שמעוניינים לקבל מברצלונה את אנטואן גריזמן, ארתורו וידאל ו-90 מיליון יורו בתמורה למרטינס, שכידוע מחזיק בסעיף שחרור על סך 111 מיליון יורו. במילים אחרות: תשלמו את מלוא הסכום או שהחלוץ יישאר אצלנו.


קיקה סטיין (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי