"מותר לך לשתות ולצאת למועדונים": הפריבילגיות שנאסרי קיבל בסביליה

סמיר נאסרי
סמיר נאסרי | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

הקשר הצרפתי סיפר על הקשר המיוחד שלו עם מאמן הקבוצה האנדלוסית בזמנו, חורחה סמפאולי: "הוא היה חבר. אמר לי 'אתה יכול לעשות מה שתרצה ואני אחפה עליך'. הוא הציע לשמור על הכלב שלי"

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)

הקדנציה הקצרה של סמיר נאסרי במדי סביליה לא הייתה מוצלחת במיוחד. הצרפתי סיפק מספרים נמוכים ואף ספג כרטיס אדום שערורייתי בשמינית גמר ליגת האלופות נגד לסטר, אך הוא זוכר את תקופתו באנדלוסיה לטובה בזכות היחסים שלו עם המאמן דאז, חורחה סמפאולי, עליהם סיפר היום (שלישי) בלייב באינסטגרם.

"היה לי קשר חברי איתו. הוא היה חבר, לא מאמן. הייתי מצטמרר רק מלשמוע את הנאומים שלו בחדר ההלבשה ואני אפילו לא מבין ספרדית!", סיפר נאסרי. "סמפאולי כל כך רצה אותי, שהוא אמר לי: 'בוא לקבוצה שלנו. אתה יכול לשתות, לצאת למועדונים, לעשות מה שתרצה ואני אחפה עליך מול ההנהלה. אני רק מבקש ממך שתהיה טוב על הדשא בסוף השבוע. למעשה, אם רציתי לנסוע לבקר את משפחתי בסוף שבוע שאין בו משחק, סמפאולי היה מציע לי לשמור על הכלב שלי".

סביליה של אותה עונה סיימה במקום הרביעי בליגה והודחה בשמינית הגמר הן בגביע המלך והן בליגת האלופות, אך הקשר זוכר אותה כעוצמתית במיוחד: "היינו אחת הקבוצות הטובות באירופה. עם אנזונזי, סראביה, בן יידר, עדיל ראמי, מריאנו… למשך שישה חודשים היינו חזקים כמו בארסה וריאל מדריד".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי