מאמן לגאנס חשף: "הליגה הספרדית תחזור ב-20 ביוני ותסתיים ב-26 ביולי"

חאבייר אגירה
חאבייר אגירה | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

חאבייר אגירה לא חיכה להודעתה של מנהלת הליגה וסיפר שהכוונה לסיים את העונה תוך חמישה שבועות. על נושא החילופים אמר: "התקבלה החלטה להגדיל את המכסה לחמישה, זה הדבר הכי הגיוני לעשות"

(גודל טקסט)

כבר לפני מספר ימים קבוצות הליגה הספרדית קיבלו אישור ממשרד הבריאות לשוב לאימונים ולחדש את הליגה במהלך חודש יוני, ולפי דבריו של מאמן לגאנס חאבייר אגירה, מנהלת הליגה כבר קבעה את לוח הזמנים חדש להמשך העונה.

"זה עתה נודע לי על התאריכים החדשים של הליגה הספרדית. הליגה תשוב ב-20 ביוני והמשחקים יתפרסו למשך חמישה שבועות, כאשר המשחק האחרון יתקיים ב-26 ביולי. המשחקים יתנהלו בימי שבת-ראשון ורביעי-חמישי, כדי להשלים את 11 המחזורים הנותרים בפרק הזמן המצומצם. מחר אנחנו נתחיל את האימונים, למזלנו כל הבדיקות שלנו חזרו שליליות". אמר המנג'ר המקסיקני אמש (חמישי).

אגירה דיבר גם הצעתה של ההתאחדות הליגה הספרדית להגדיל מכסת החילופים לחמישה וסיפר כי גם בנושא הזה כבר התקבלה החלטה: "ההתאחדות אישרה גם חמישה חילופים במשחק, כפי שנראה כעת הדבר הכי הגיוני עבור השחקנים. איך אתה יכול לדרוש מהם לשחק 90 דקות כשהיו 80 יום בבית? זה הפתרון היחיד כדי למנוע פציעות".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי