ראמוס: "המדינה צריכה את הכדורגל כתמיכה לכלכלה ולעם"

סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס | OSCAR DEL POZO / Contributor

בלם ריאל מדריד הדגיש את חשיבות החזרה לפעילות דווקא בגלל המשבר, התייחס לאירוח מחוץ לברנבאו וייעץ לנשיא הליגה: "גרמניה מכתיבה את הקצב שאנחנו צריכים להתקדם בו"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

באופן טבעי ומתבקש משבר הקורונה שם את הספורט בדרגת חשיבות שולית הרבה יותר ביחס לזמני שגרה, אך למרות שספרד הייתה בין הנפגעות הקשות ביותר מהמגיפה, קפטן ריאל מדריד סרחיו ראמוס בטוח שדווקא בימים אלו המדינה זקוקה לכדורגל.

הבלם התארח אתמול (ראשון) בתכנית טלוויזיה בארצו והסביר: "המדינה צריכה את הכדורגל כתמיכה, גם בכלכלה וגם בעם, כהסחת דעת. החזרה לשגרה דורשת זמן. אני מת לחזור להתחרות ושהליגה תהיה נורמלית. נצטרך להיות ממושמעים כדי להיפטר מהנגיף".

בשל השיפוצים המתוכננים באצטדיון הסנטיאגו ברנבאו בקיץ הקרוב, ריאל מדריד תיאלץ ככל הנראה לארח במגרש האימונים שלה, הוואלדבבאס. ראמוס התייחס לכך: "זה קצת לא שגרתי, אבל זה מה שהמצב דורש. הייתי רוצה לשחק בברנבאו, אבל הכי חשוב שנשחק".

נשיא מנהלת הליגה הספרדית, חאבייר טבאס, סימן את ה-12 ביוני כתאריך החזרה שאליו מכוונים כרגע בכדורגל המקומי. בניגוד לבלם ברצלונה ג'רארד פיקה, שרמז כי השחקנים זקוקים למעט יותר זמן, ראמוס היה דיפלומטי יותר וסיפק לטבאס עצה: "הליגה היא זו שתקבל את ההחלטות. גרמניה מכתיבה את הקצב שאנחנו צריכים להתקדם בו. אנחנו אוהבים להיות עם המשפחות, אבל צריך גם להיות גמישים".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי