"ריאל צריכה את אמבפה, הוא יוכל להיות רונאלדו החדש שלה"

קיליאן אמבפה, כריסטיאנו רונאלדו
קיליאן אמבפה, כריסטיאנו רונאלדו | CHRISTOPHE SIMON/AFP via Getty Images

פאביו קנבארו, אקס הבלאנקוס, התראיין ל"אס" והחמיא לצרפתי: "הוא שחקן ענק, אבל אני חושב שפ.ס.ז' תילחם עליו בחירוף נפש". מעבר לכך, הוא מגלה מי השחקן המועדף עליו "בזמן שכולם צופים במסי". וגם: גמר המונדיאל

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

פאביו קנבארו, בלם העבר הענק, מאמן כיום הרחק-הרחק בסין הרחוקה אך הוא מרואיין מבוקש. אתמול (שני) התראיין ב"לייב" באינסטגרם ל"אס" הספרדי. בראיון מרתק הוא דיבר על ליאו מסי ודייגו מראדונה, סיפר מי השחקן המועדף עליו מהדור הנוכחי והתייחס גם לאקסית ריאל מדריד.

אתמול חגג אנדרס אינייסטה את יום הולדתו, וקנבארו, שפגש אותו לא פעם כיריב במשחקי הקלאסיקו, בחר באינייסטה על חשבון מסי: "אהבתי מאוד לצפות בו. הוא שיחק 'בקבוצה השנייה' (צוחק), לא במדריד, אבל כל ספרד אהבה אותו. הוא תמיד עשה הכל עם סטייל, הסגנון שלו היה קסום והוא היה טיפוס שקט. כולם הסתכלו על מסי אבל אני נהנתי מאינייסטה".

על קיליאן אמבפה: "ריאל מדריד צריכה שחקנים גדולים כמוהו, הוא שחקן צעיר שיכול ללכת בדרכו של כריסטיאנו רונאלדו. אבל אסור לשכוח שבעלי פריז סן ז'רמן לא צריכים כסף, הם שאפתניים ורוצים לזכות בליגת האלופות. לדעתי העסקה תהיה קשה מאוד. הם יילחמו עליו בחירוף נפש". לפני שבועיים התייחס החלוץ לעתידו: "כולם מדברים אבל איש לא יודע", כתב בפוסט באינסטגרם.

על גמר מונדיאל 2006 והתקרית בין זינדין זידאן ומרקו מטראצי: "יש לי הרבה כבוד לזידאן על מה שעשה בכדורגל, אבל הוא טעה בענק, זה היה כישלון גדול שלו. במשחק האחרון שלו לעזוב ככה? זה חבל, היה לי עצוב לראות אותו מורחק. שניהם נכשלו לדעתי. במגרש מותר לך להגיד הכל. אני עדיין זוכר את הנגיחה הזו שלי, זה היה קשה".

על מסי ומראדונה: "יש לי המון ריספקט למסי, עבור האוהדים החדשים הוא הטוב ביותר בדור הזה. אבל את מראדונה ראיתי בכל יום, צפיתי בכל המשחקים שלו במשך שבע שנים. זה היה כדורגל אחר, הרבה יותר קשוח. מראדונה הוא הטוב ביותר ללא ספק".

בלם העבר טוען שהשחקנים זקוקים לאימונים של חודש עד חודש וחצי כדי לחזור לכושר טוב. לסיום, התייחס לשינוי שעברו השחקנים הצעירים: "הדינמיקה של הדור החדש היא שונה. הם חושבים מהר אבל צמודים כל הזמן למסכים, לפלייסטיישן, לטלפון. אנחנו ניצלנו יותר מהם את 'הרחוב' ומשחקי השכונה, היינו משחקים עשר שעות עם כדור מפלסטיק".

אינייסטה (JOSEP LAGO/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי