"נפגשתי עם פרס, החלום שלו זה לצרף את ניימאר לריאל מדריד"

ניימאר
ניימאר חוגג נגד דורטמונד. שוב במגרשים | UEFA - Handout/UEFA via Getty Images

ואגנר ריביירו, שמייצג את הברזילאי ונחשב לאחד מאנשי סודו, מעריך שבשלב זה הוא לא יעזוב את פריז סן ז'רמן למרות החיזורים: "השוק השתנה מאוד בעקבות המשבר, עולם הכדורגל יהיה אחר"

(גודל טקסט)

בזמן שברחבי העולם מתמקדים בעיקר בעתידם של קיליאן אמבפה וארלינג הולאנד, גם מתוך הבנה שעסקת ניימאר נראית בשלב זה מאוד לא ריאלית עבור ברצלונה, אחד מסוכניו והאנשים הקרובים ביותר לקפטן נבחרת ברזיל וחלוץ פריז סן ז'רמן, ואגנר ריביירו, טוען שאי אפשר לשלול מעבר גדול נוסף בקריירה שלו.

ניימאר הואכידוע הכדורגלן היקר בעולם לאחר שאת קטלוניה עזב עבור עיר האורות תמורת 222 מיליון יורו, אבל לפי ריביירו עוד יש קבוצות שחולמות לראות אותו לובש את מדיהן. השאלה אם זה יקרה ומתי, כי בעתיד הקרוב לא עושה רושם שזה יקרה: "אני חושב שניימאר יישאר בפריז סן ז'רמן, כי השוק השתנה כעת מאוד. כל הכלכלה משתנה ועולם הכדורגל ייראה שונה אחרי משבר הקורונה".

עם זאת, ולא בפעם הראשונה, גם ריביירו מאשר שריאל מדריד בהחלט תשמח להנחית את מי שמסומן אולי כיעד מספר 1 של ברצלונה: "הייתי במדריד מספר פעמים כדי לדון עם פלורנטינו פרס, שרוצה את ניימאר. בחודש מאי שעבר נפגשנו במשרד של פלורנטינו והוא אמר לי שהחלום שלו זה להחתים את ניימאר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי