נשיא חטאפה גילה: מסי וגווארדיולה היו כמעט חתומים אצלנו

פפ גווארדיולה, ליאו מסי
פפ גווארדיולה עם ליאו מסי. האיחוד? | David Ramos/Getty Images

אנחל טורס סיפר ל"מארקה" כי השאלתו של הארגנטינאי לקבוצה שלו הייתה סגורה אך נפלה בשל סירוב המאמן דאז, וגווארדיולה היה אמור להיכלל בטרייד עם לאודרופ לפני שהקטלונים הימרו עליו כמאמן

קבוצות: חטאפה
(גודל טקסט)

מערכת היחסים בין ברצלונה לחטאפה מצוינת, בעיקר בזכות הקשר בין נשיא המועדון קטלוני לשעבר, ז'ואן לאפורטה, לנשיא המועדון מפרברי מדריד אנחל טורס. היום (רביעי) טורס חשף בפני "מארקה" איך כמעט צירף לקבוצה שלו את ליאו מסי ואת פפ גווארדיולה.

"בשנה הראשונה או השנייה של מסי כמעט סגרנו את השאלתו לחטאפה. בסופו של דבר, רייקארד לא נתן את האישור ויצאנו מאוכזבים", סיפר טורס על הסיכום שהשיג עם לאפורטה בנוגע לעילוי הארגנטינאי, כשזה היה בן 18 בלבד.

באשר לגווארדיולה, מסתבר שהוא היה קרוב לשבת על הספסל של הכחולים ב-2008. "יום אחד היינו בהגרלה בשוויץ צ'יקי בגיריסטיין (המנהל הספורטיבי של בארסה בזמנו) ואני. הרעיון היה שלאודרופ יאמן את ברצלונה ואנחנו נקבל את פפ כמחליף, כי לאפורטה כלל לא היה משוכנע שהוא רוצה להחתים את פפ בהתחלה", שחזר טורס.

לאודרופ רשם הצלחה גדולה יחסית למועדון כמו חטאפה, כשהוביל את הקבוצה לגמר גביע המלך ולרבע גמר גביע אופ"א באותה שנה, אך ברצלונה הימרה בסופו של דבר על גווארדיולה והמועדון ממדריד נאלץ להסתפק באקס אחר של הבלאוגרנה, ויקטור מוניוס.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי