ראמוס משחזר: "זה היה היסטורי, ניצחון שמסמל את ה-DNA שלנו"

סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס | Alex Livesey/Getty Images

שש שנים לאחר הזכייה ב"דסימה" עם השער הדרמטי שלו בגמר ליגת האלופות, הבלם סיפר: "הסתננתי בתוך הערבוביה. ידענו שגם בשנייה האחרונה הכל יכול להשתנות". וגם: התמריץ הענק של ריאל להמשך העונה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ה-24 במאי לא היה עוד יום בהיסטוריה של ריאל מדריד. בדיוק לפני שש שנים זכתה הקבוצה בליגת האלופות לאחר דרמת ענק נגד אתלטיקו מדריד בגמר בליסבון. זו הייתה זכייה ראשונה מזה 12 שנה ומה שהביאה להשתלטות של ריאל על אירופה, עם ארבע זכיות בחמש שנים. הבלאנקוס פיגרו 1:0 עד לדקה ה-93, אז לוקה מודריץ' הגביהה כדור קרן וסרחיו ראמוס השווה ל-1:1. בהארכה כבשה ריאל שלישייה וניצחה 1:4. השניים שבנו את השער ההיסטורי שחזרו את אותו גמר בראיון לאתר הרשמי.

 
 
ראמוס אמר: "במילה אחת – הייתי אומר שזה היסטורי. בשתי מילים – היסטורי וקסום. אני נזכר בכל השנים של המאמץ העילאי עד לתהילה הזו, את כל ההקרבה שלך. זה היופי של הכדורגל. אני חושב שזה מסמל את ה-DNA של ריאל מדריד, המאבק עד הסוף. כל עוד יש אפשרות, דקה או שנייה – ידענו שהכל יכול להשתנות".
 
 
הבלם תיאר שוב את המהלך: "כמובן שהייתה הרמה נהדרת, קפצתי יפה ונגחתי היטב, טיבו קורטואה נעל כמעט את כל השער. הלכתי מעט אחורה כדי להרוויח מקום לקצת תנועה. גם גארת' בייל וכריסטיאנו רונאלדו היו שם והעסיקו את דייגו גודין. בעשירית שנייה עשיתי את זה בערבוביה גדולה".

ריאל מדריד חוגגת ב-2014 (Shaun Botterill/Getty Images)
 

 
מודריץ' סיפר כי היה רגוע: "האמנתי בכל רגע שאנחנו נבקיע. ראמוס היה במקום הנכון ועשה היסטוריה עם ביצוע מושלם. התאמנו הרבה על התרגיל הזה במהלך העונה. בישלתי לו שער דומה נגד באיירן מינכן בחצי הגמר".
 
 
עוד בריאל, בספרד נכתב על התמריץ המיוחד של שחקני הקבוצה לקראת חידוש הליגה – מענקים שמנים מאוד. לפי "מארקה", כל שחקן בסגל ייזכה למענק שמן של 1.5 מיליון יורו אם הקבוצה תזכה בדאבל (אליפות ספרד וליגת האלופות), כלומר 720 אלף יורו אחרי מיסים. השחקנים קיצצו בשכר בזמן שהכדורגל הושבת אך המועדון לא ישנה את גובה המענקים.

 

מודריץ' במהלך הגמר. "ידעתי שנכבוש"  (Lars Baron/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי