ז'ואאו פליקס נפצע באימון, בספק לחידוש הליגה הספרדית

ז'ואאו פליקס
ז'ואאו פליקס | Handout/Getty Images

חלוץ אתלטיקו מדריד סובב את הברך באימון וספק גדול אם יעמוד לרשותו של דייגו סימאונה כאשר ה"לה ליגה" תשוב לפעילות. זו הפעם השלישית העונה שהוא נפגע

(גודל טקסט)

חדשות רעות לאתלטיקו מדריד: רגע לפני ההכרזה הרשמית על חידוש עונת 2019/20 ב"לה ליגה", שתתחדש ככל הנראה ב-11.6 עם הדרבי בין סביליה לבטיס, הכוכב שלה ז'ואאו פליקס, שכבר סבל מפציעות שהשביתו אותו העונה, סובל מנקע בברכו השמאלית וייעדר בשלושת השבועות הבאים, כך שיחמיץ את חידוש הליגה.

אמנם לפי לוח הזמנים הוא אמור לשוב לכושר היישר למשחק הראשון של אתלטיקו מדריד מול אתטיק בילבאו, משחק שאמור היה להיערך ב-15.3 וכעת מסתמן כי ישוחק ב-12 או ב-13 ביוני, אולם מכיוון שכמו כולם גם הוא רק חזר מפגרה ארוכה, ספק אם יוכל לעמוד לרשותו של דייגו סימאונה, בוודאי בכל הנוגע לתמונת ההרכב.

זוהי הפציעה השלישית שז'ואאו פליקס סובל ממנה העונה, בשנתו הראשונה באתלטיקו מדריד אחרי שנרכש מבנפיקה תמורת 126 מיליון יורו כמחליפו של אנטואן גריזמן. תחילה הוא נקע את הקרסול נגד ולנסיה ובשל כך החמיץ ארבעה משחקי ליגה ושני מפגשים בליגת האלופות, בנובמבר הוא סבל מבעיה בשרירים והחמיץ את הדרבי של מדריד מול ריאל ולאחר מכן גם את המשחק הראשון מול ליברפול בליגת האלופות ובסך הכל רשם העונה 28 משחקים בכל המסגרות וכבש שישה שערים בלבד.


פציעה שלישית העונה. ז'ואאו פליקס (Handout/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי