מטורף: כך ריאל מדריד פספסה את לבנדובסקי

רוברט לבנדובסקי, כריסטיאנו רונאלדו
רוברט לבנדובסקי, כריסטיאנו רונאלדו | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

ב"אס" נחשף כי הבלאנקוס היו קרובים להחתימו בקיץ 2014, אלא שהחלוץ כבר סגר בבאיירן. סוכנו הציע שהספרדים ישלמו קנס של 20 מיליון יורו לבווארים, אך הנשיא פרס פסל את הרעיון. וגם: ההשוואה למסי ולרונאלדו

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בזמן שבגרמניה סופרים את הדקות עד לקלאסיקר הגדול בו תארח בורוסיה דורטמונד את באיירן מינכן (19:20, שידור ישיר בספורט1), הקרב הגדול בין צמד החלוצים הנפלאים ארלינג הולאנד ורוברט לבנדובסקי, בתקשורת הספרדית מצאו תזמון נהדר לחשוף שהחלוץ היה קרוב מאוד לחתום בריאל מדריד בקיץ 2014. תארו לכם את לבנדובסקי וכריסטיאנו רונאלדו באותה הקבוצה. נשמע מפחיד, נכון? כיצד זה היה יכול לקרות ולא קרה בסוף?

שלוש פעמים בעבר החלוץ היה קרוב להגיע לסנטיאגו ברנבאו, ויותר מכל בקיץ 2014. בחצי גמר הצ'מפיונס בעונת 2012/13, הפולני, אז במדי בורוסיה דורטמונד, כבש רביעייה מדהימה נגד הבלאנקוס במשחקו הגדול בקריירה. בגומלין פגש נשיא ריאל, פלורנטינו פרס, בחלוץ ביציאה מחדר ההלבשה ושוחח איתו דקות ארוכות. לבנדובסקי אישר את הפרסום אז ב"בילד" ואמר:" כן, אנחנו מדברים".

ריאל שמה את החלוץ הנפלא על הכוונת. לחלוץ נותרה עוד עונה בחוזה בקבוצה בצהוב-שחור עמה נכנע לבאיירן מינכן בגמר, והחליט שלא להמשיך במועדון. הבלאנקוס רצו להחתימו בחינם אך  התעוררו מעט מאוחר מדי שכן החלוץ סגר את תנאיו בבאיירן. סוכנו, סזאר קוצ'רסקי, הציע פשרה שריאל תשלם קנס בגובה 20 מיליון יורו לבווארים, אך במדריד לא שקלו לבצע את הצעד הזה.

לבנדובסקי מול ראמוס ומרסלו. דמיינו אותו בלבן (CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images)

פרס לא רצה לפתוח במלחמה מול באיירן ומעבר לכך בקבוצה היו מרוצים מקארים בנזמה שנותר החלוץ הבכיר עם עזיבתו של גונסאלו היגוואין, והוא היה פרטנר טוב לכריסטיאנו רונאלדו כמובן. 

מי שהרוויחה היא כמובן באיירן. להוציא את עונת הבכורה שלו, החלוץ כבש בכל שנה למעלה מ-40 שערים. בסך הכל הבקיע 232 שערים ב-277 משחקים. באותה תקופה כבש רונאלדו לשם השוואה 251 שערים ב-267 משחקים עם ריאל, וליאו מסי הבקיע 273 שערים ב-293 משחקים בבארסה. בנזמה, אגב, כבש 130 שערים באותה נקודת זמן. בדיווח ב"אס" הוסיפו על שגרת החיים הספורטיבית שלו. נציין כי ב-2018, לאחר חצי הגמר בין הקבוצות, פנו אליו סרחיו ראמוס וכריסטיאנו וקראו לו להצטרף לבלאנקוס. האם זה עוד יקרה בעתיד?

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי