"ריאל מדריד הפיקה לקחים ולא תחזור על 'מקרה הולנאד'"

ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד | Dean Mouhtaropoulos/Bongarts/Getty Images

על פי ה'אס', הבלאנקוס עדיין מתלבטים אם לצרף את אדוארדו קמאבינגה. התחרות עם פ.ס.ז' ויובנטוס עשויה להקפיץ את מחירו, אך במקביל במועדון חוששים שיפרח במקום אחר, בדיוק כפי שקרה עם הנורבגי של דורטמונד

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בספרד ממשיכים לעסוק ברכש של ריאל מדריד בעונה כאשר שם אחד עומד מעל כולם – אדוארדו קמאבינגה. הקשר הצרפתי ממוצא אנגולי בן ה-17 של ראן היה עד לפני שנה שחקן אלמוני לחלוטין, אך פרץ לתודעה של הכדורגל האירופי בזכות בישול בניצחון 1:2 על פריז סן ז'רמן.

מאז הפך קמאבינגה לשחקן הרכב קבוע אצל ג'וליאן סטפן ואף נבחר בהרכב העונה של הליגה הצרפתית. ב'אס' הספרדי מדי יום מזכירים את ההתעניינות מצד הקבוצה של זינדין זידאן, וכעת הם טוענים שהבלאנקוס הפעם יעמדו על המשמר לאחר שהפיקו לקחים מהפספוס של ארלינג הולאנד.

בספרד מזכירים שהחלוץ הנורבגי שמשגע את אירופה כולה, היה מועמד להגיע לריאל מדריד בחלון העברות של ינואר, אך בורוסיה דורטמונד הקדימה אותה וצירפה את הולאנד תמורת 20 מיליון יורו בלבד וצפויה למכור אותו בעוד מספר שנים בסכום גבוה הרבה יותר.

בעקבות כך, הם יהיו מוכנים להחתים את הקשר בן ה-17, גם אם יאלצו לשלם מחיר גבוה מאוד עבורו. על פי מקורות בעיתון הספרדי, גם פריז סן ז'רמן יובנטוס עוקבות אחרי שחקנה של ראן, שצפוי להימכר תמורת 50 מיליון יורו. לכן במדריד עדיין מתלבטים האם כדאי בכלל להמר על השחקן למרות גילו הצעיר ונראה כי אם יחליטו לעשות זאת, להולאנד יהיה לא מעט מניות בכך.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי