דיווח: ריאל דחתה אפשרות לצרף את שחקן צ'לסי בחינם

זינדין זידאן
זינדין זידאן | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

המאמן זינדין זידאן רוצה את וויליאן, אך הברזילאי דורש חוזה ארוך טווח והבלאנקוס ויתרו על השחקן. סוכנו: "העדיפות היא להמשיך בצ'לסי, אך מדינית המועדון אינה מאפשרת את זה"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

לפי דיווח שפורסם ב'מירור', ריאל מדריד דחתה אפשרות לצרף את וויליאן בהעברה חופשית. כידוע, לאחרונה הוזכרו הבלאנקוס כמועמדים להחתים את הברזילאי בן ה-31 של צ'לסי שיהפוך לשחקן חופשי בתום העונה, אולם ראשי הקבוצה מבירת ספרד לא מוכנים להציע לשחקן חוזה ארוך טווח כפי שהוא דורש והאפשרות ככל הנראה ירדה מהפרק.

עוד נכתב בדיווח כי המאמן זינדאין זידאן מחזיק מוויליאן ומעוניין להחתימו, אך גם הצרפתי מבין כי זו לא עסקה קריטית שצריכה לצאת לפועל בכל מחיר. במקביל, סוכנו של הברזילאי, קיה ג'ורבצ'יאן, אמר כי העדיפות הראשונה היא לנסות להמשיך בצ'לסי אך גם אם זה לא יקרה הוא יעדיף להישאר בפרמיירליג. שתי קבוצות אשר הוזכרו בהקשר של וויליאן הן טוטנהאם וארסנל, אולם משבר הקורונה טרף את הקלפים מבחינתן והן ככל הנראה יתקשו לשלם את שכרו.

ג'ורבצ'יאן אמר: "וויליאן רוצה לחתום על חוזה לשלוש שנים כדי להשיג דברים שהוא עדיין מאמין שהוא יכול. המדיניות של צ'לסי עבור שחקנים בני 30 ומעלה מאפשרת חוזים רק לשנתיים, כך שכאן זה נתקע. כרגע וויליאן הוא שחקן של צ'לסי ויש לו חוזה עד תום העונה, כך שזה לא מככבד על מעבר למועדון כזה או אחר".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי