"בגלל מרטין אודגור": כך ריאל מדריד פספסה את ג'יידון סאנצ'ו

ג'יידון סאנצ'ו
ג'יידון סאנצ'ו | Oliver Hardt/Bongarts/Getty Images

עוד הרבה לפני ששבר שיאים בדורטמונד, האנגלי ששיחק בזמנו במצ'סטר סיטי כמעט הצטרף לבלאנקוס בשנת 2017. אך במועדון סירבו לאפשר לו להתאמן בקבוצה הראשונה, בחשש שיסיים כמו הנורבגי, ולכן פוצץ את המו"מ

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

מעבר היותו לאחד השחקנים המבוקשים בעולם רק בגיל 20, המורשת של ג'יידון סאנצ'ו תיזכר כפורצת דרך. לעומת כמעט כל השחקנים האנגליים, הקשר הבין שכדי להצליח הוא צריך לשחק בכל מחיר ולכן עזב את קבוצת הנוער של מנצ'סטר סיטי כדי לחתום בבורוסיה דורטמונד ולאור הצלחתו, הגיעו עוד שחקנים מהממלכה לבונדסליגה.

לכן אין זה מפתיע לשמוע שלפני שלוש שנים, כאשר ג'יידון סאנצ'ו היה בן 17, הוא היה קרוב לחתום אצל אלופת אירופה באותם ימים, ריאל מדריד וסירב רק בגלל בעיה חוזית. כאמור הכל התחיל בשנת 2017, במהלכה עדיין שיחק במנצ'סטר סיטי והג'נרל מנג'ר חוסה אנחל סאנצ'ס רצה להביאו לבירת ספרד.

על פי 'אס' אביו של השחקן כבר עמד להגיע למדריד כדי להתרשם ממתקני המועדון, אך העסקה נפלה בגלל רצונו של סאנצ'ו להתאמן עם הקבוצה הראשונה ולרדת למשחקי קבוצת המילואים רק כדי לצבור דקות משחק, בדומה למה שעשה מרטין אודגור כשהצטרף מסטרומסגודסט.


לא רצו שיסיים כמו מרטין אודגור (Denis Doyle/Getty Images)

"עכשיו כשאנחנו רואים למה שסאנצ'ו הפך אפשר לסלוח לו על המהלך", סיפר העיתונאי סרחיו סנטוס: "ריאל מדריד הייתה צריכה לתת לו את מבוקשתו, אבל הניסיון מהמקרה של מרטין אודגור עדיין הדהדה בראשם. כיום הסיפור מקבל פרספקטיבה אחרת מכיוון שאודגור הפך לכוכב עולמי שישוב לקבוצה, אבל בזמנו זו הייתה נראית החלטה רעה למנוע ממנו להתאמן בקבוצות המילואים".

"במועדון הבינו את הפוטנציאל של סאנצ'ו, אבל הם לא היו מוכנים שהתאמן בקבוצה הראשונה. כמובן שאם היה תוחם כנראה היה משתלב במהרה בקבוצה הראשונה, אבל ריאל מדריד לא רוצה שיהיה חלק מהחוזה. אם סאנצ'ו היה מקבל את מה שדרש, הוא היה הופך לשחקן ריאל מדריד מיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי