הזאר מרשים באימוני ריאל, אחיו של ראמוס התייחס לעתיד הקפטן

אדן הזאר
אדן הזאר | PIERRE-PHILIPPE MARCOU / Contributor

הבלגי הרשים במשחק האימון של הבלאנקוס שמעלים הילוך לקראת חידוש הליגה, זידאן מתלבט האם יפתח בהרכב נגד אייבר. רנה: "לשחק בברנבאו החדש? זו תהיה הפרישה המושלמת של ראמוס"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד מגבירה הילוך בהכנות לקראת חידוש הליגה הספרדית. הקבוצה של זינדין זידאן קיימה אתמול (שבת) משחק אימון באינטנסיביות גבוהה, 11 נגד 11, במגרש אלפרדו די סטפאנו שם תארח את אייבר בדיוק בעוד שבוע. המשחק הסתיים בתיקו 2:2 בין הקבוצה הירוקה שכללה בין היתר את סרחיו ראמוס, פדה ואלוורדה, רודריגו ו-ויניסיוס לקבוצה הלבנה (ניצחה בפנדלים) – לוקה מודריץ', חאמס רודריגס וגם מה שמסתמן כטריו ההתקפי החדש: מרקו אסנסיו-קארים בנזמה-אדן הזאר. גארת' בייל נעדר באישור.

בספרד עסקו הבוקר שוב בכוכב הבלגי. בשבוע שעבר כבש שלושער נהדר באימון והוא נראה מוכן להוכיח את עצמו. "הליגה של הזאר", נכתב ב"אס". "הבלגי הותיר אחריו את הפציעות, מראה באימונים את האיכויות שהביאו אותו למועדון. השחקנים משוכנעים שיהיה שחקן סופר-משמעותי במאבק האליפות". ב"מארקה" גם התייחסו לקשר ונכתב בשער העיתון "הוא מוכן לזרוח שוב".

עוד נכתב על כך שהבלגי נחוש להוכיח את עצמו אחרי פתיחת העונה הקשה. "הזאר אמר לסביבתו כי ב-11 המשחקים האלה שנותרו הוא חייב להוכיח כי הגעתו למועדון הייתה מוצדקת. הוא רוצה להיות שם ברגע האמת ולא יכול לחכות עוד". הספק היחיד שיש לזידאן לגביו הוא האם יפתח בהרכב כבר נגד אייבר או שימתין למשחק נגד ולנסיה בחמישי. עד היום רשם הזאר 15 הופעות בהן תרם שער אחד בלבד ובישל עוד חמישה.

בנושא אחר, רנה ראמוס, סוכנו של קפטן ריאל מדריד, נשאל על עתידו במועדון ואמר: "אם להיות כנה, לא דיברתי איתו בנושא הזה. לייצג את אחי זה הרבה יותר קשה מאשר כל כדורגלן".

ובכל זאת, רנה אמר: "ראמוס ישחק בסנטיאגו ברנבאו החדש? (השיפוץ יסתיים ב-2022)? האמת שזו תוכל להיות הפרישה האידיאלית עבורו. הוא רוצה למתוח את המסטיק כמה שאפשר. ראמוס רוצה להישאר בריאל מדריד".

סרחיו ראמוס. רוצה לשחק בברנבאו החדש (David Ramos/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי