ריאל דואגת מלוח המשחקים; קורטואה: "ניקח אליפות באצטדיון די סטפאנו"

ליאו מסי, סרחיו ראמוס
שיאן השערים בקלאסיקו | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

הבלאנקוס ישחקו בארבעת המחזורים הקרובים אחרי ברצלונה מה שיקשה עליהם במאבק, אך מנגד לזידאן יש כאב ראש חיובי כשכולם כשירים חוץ מיוביץ'. השוער סימן מטרות והחמיא להזאר, וגם: קריאת השכמה לבנזמה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד ממשיכה בהכנות לקראת חידוש הליגה הספרדית, כאשר בלילה נחשפו בספרד המועדים של מחזורים מספר 30 ו-31. הבלאנקוס יצטרכו להפגין אופי רב שכן ארבעה משחקים ברציפות הקבוצה תשחק לאחר ברצלונה, שמוליכה בשתי נקודות יתרון. במחזור הקרוב, לדוגמא, בארסה תפגוש את מאיורקה בשבת בעוד ריאל תארח את אייבר רק בראשון. ביום רביעי תארח בארסה את לגאנס, ורק למחרת תשחק ריאל נגד ולנסיה.

בשער ה"אס" הבוקר נכתב על אופטימיות גדולה מצד זינדין זידאן שכן כל שחקני הסגל בריאים וכשירים למשימה למעט החלוץ לוקה יוביץ'. זידאן צפוי לבחור בטריו ההתקפי אדן הזאר-מרקו-אסנסיו-קארים בנזמה, לראשונה מזה 11 חודשים. השלושה לא שיחקו יחד באף משחק רשמי ופתחו במשחק אחד בלבד – נגד באיירן מינכן בקיץ בקדם העונה.

כמו כן, הייתה התייחסות מקיפה לבנזמה. החלוץ שפתח את העונה היטב כבש רק שני שערים בלבד ב-11 משחקי הליגה ב-2020, ואחד מהם מפנדל. ריאל זקוקה לפיניש גדול שלו כמו בעונת האליפות 2011-12, אז הבקיע שמונה שערים ב-11 מחזורי הסיום. בעונה שעברה הבקיע בנזמה עשרה שערים בפרק הזמן הזה אך ריאל לא הייתה כלל במאבק האליפות.

עוד בבלאנקוס, השוער טיבו קורטואה סיפק ראיון קצר לקראת חזרת הליגה ודיבר על כך שריאל לא תוכל לארח בסנטיאגו ברנבאו: "זה יהיה ממש מגניב לזכות באליפות במגרש (אלפרדו) די סטפאנו, אנחנו רוצים לעשות היסטוריה בעונה היסטורית. זה כבוד גדול לשחק שם, הוא השחקן הגדול בתולדות המועדון".

על הזאר: "הוא מפתיע בקצב הנהדר שלו באימונים ואין ספק שנהיה זקוקים לו במאבק האליפות, אבל אסור להשתגע, הוא צריך להשתלב לאט אחרי כל כך הרבה זמן בלי כדורגל". לסיום דיבר על השאיפה האישית שלו: "אשמח לזכות בתואר הזאמורה במדי ריאל אחרי שתי זכיות באתלטיקו, אך זה פרס שמגיע רק על עבודה קולקטיבית"



קורטואה (David Ramos/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי