זידאן יערוך את משחקו ה-200 כמאמן ריאל, הזאר ואסנסיו ייכללו בסגל

אדן הזאר
אדן הזאר | Eric Alonso/Getty Images

הצרפתי שירשום ציון דרך ענק מחר נגד אייבר, הבהיר שהוא לא אוהב לשחק ללא קהל אך הוסיף: "אנחנו מוכנים, שום דבר לא יפגע בתשוקה וברצון שלנו. לא ברור האם הבלגי יפתח בהרכב. ארבלואה החמיא: "הוא כמו מטוס"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד נרגשת במיוחד לקראת המשחק הראשון שלה מאז פגרת הקורונה. הבלאנקוס ייארחו מחר (ראשון, 20:30) את אייבר מהתחתית (מדורגת במקום ה-16, שתי נקודות בלבד מעל הקו האדום, עם ניצחון בודד בשבעת המשחקים האחרונים) וימשיכו במאבק האליפות נגד ברצלונה. נזכיר כי הבלאנקוס נכנעו 2:1 לבטיס רגע לפני הפגרה ואיבדו את הפסגה. החבורה של זינדין זידאן תשחק אחרי בארסה וייתכן ותגיע למשחק בפיגור של חמש נקודות.

בכל מקרה, עבור הבלאנקוס מדובר בציון דרך ענק. המאמן זידאן ירשום את משחקו ה-200 על הקווים של הקבוצה. הוא שלישי מבחינת מספר המשחקים אחרי מיגל מוניוס ו-ויסנטה דל בוסקה, ושני במדד התארים עם לא פחות מעשרה. עד היום רשם זידאן 131 ניצחונות, 42 תוצאות תיקו ו-26 הפסדים. המשחק ייערך כמובן באצטדיון אלפרדו די סטפאנו שם מארחת קבוצת המילואים, ריאל מדריד קסטיליה, לאור השיפוצים במגרש, מגרש שזידאן מכיר היטב מימיו על הקווים שם.

הבלאנקוס מקבלים בחזרה את אדן הזאר ומרקו אסנסיו שיכללו בסגל למשחק אחרי שעברו פציעות ארוכות. מנגד, לוקה יוביץ' (ייתכן וסיים את העונה) ייעדר וכך גם מריאנו דיאס, לוקאס ואסקס ונאצ'ו.  על הבלגי נכתב כי הוא מרשים באימונים. הצרפתי, כהרגלו, הותיר לא מעט סימני שאלה לגבי ההרכב ולא הסכים להתחייב. "שניהם בריאים וזמינים ואלה חדשות גדולות עבורנו, הם יהיו איתנו", אמר זידאן. בתקשורת משערים כי איסקו וגארת' בייל דווקא נאבקים על המקום לצד קארים בנזמה ו-ויניסיוס ג'וניור, בזמן שהבלגי שנרכש במאה מיליון יורו והתקשה לבוא לידי ביטוי העונה (לפי הדיווחים הוא אף ביקש מהמאמן לפתוח בהרכב) – ימתין על הספסל. ביום חמישי תפגוש ריאל את ולנסיה והצרפתי נוהג שלא לקחת סיכונים.


שחקני ריאל מדריד. 11 גמרים (David Ramos/Getty Images)

אלבארו ארלבואה, שחקן העבר של המועדון ומאמן האקדמיה בהווה, התייחס גם הוא לשניים: "מרקו אסנסיו חזר מפציעה אבל הוא ייכנס לעניינים לאט לאט ובהדרגה. צריך להיות זהיר איתו, להבדיל מהזאר שחזר 'כמו מטוס'. הוא הולך לנצח לנו הרבה משחקים. הוא מרגיש טוב תחת זידאן. הוא היה שחקן מרכזי גם שלא שיחק".

ובחזרה למשחק, זידאן אמר כי הוא לא אוהב לשחק ללא קהל: "אני מקווה שההחלטה תשתנה בהמשך, אנחנו שמחים מחזרת הכדורגל. שום דבר לא יימנע מאיתנו את התשוקה והרצון. די סטפאנו זה האצטדיון שלנו, אין שום בעיה לשחק שם". הצרפתי אמר כי תקופת הסגר הייתה קשה "לכולם היו זמנים לא טובים, אנשים איבדו את היקרים להם. החופש היה הכי חסר לי, אבל העיקר שהדברים חזרו לקדמותם".

11 גמרים: "אני חושב שזה כמו יורו או מונדיאל. השחקנים שלי יודעים מה זה לשחק בשלב האחרון. אנחנו מוכנים ואני מאמין במה שעשינו. נותרו לנו 11 גמרים ואנחנו בפיגור שתי נקודות. ניתן הכל כדי לזכות באליפות ולאחר מכן נתמקד בליגת האלופות. העובדה שאנחנו משחקים אחרי ברצלונה? זה לוח המשחקים ונסתגל לזה".


ארבלואה. במדי ריאל. מפרגן להזאר (AFP)

על ההכנה: "היה לנו חודש להתכונן וזה מספיק. אני מאוד חיובי ושמח ששוב יש כדורגל. אולי יהיה קצת קשה לסיים משחק. כמובן שמשחקים זה לא כמו אימונים חזקים. אנחנו מוכנים". על חמשת המחליפים: "זה תלוי במשחק, באחד אתה יכול להשתמש רק בחילוף אחד ובמשחק אחר תנהג אחרת. יש לי את הספקות שלי אך זה שינוי מבורך".

200 משחקים בריאל מדריד: "זה נחמד, וזה  יהיה המשחק הכי מוזר שלי ללא ספק. זה נדיר, וכאשר המשחק יתחיל נניסה לנצח אותו. אני לא מנסה להתגבר על אף אחד (דל בוסקה). יש לי את המזל להיות במועון הענק הזה. אני אוהב כדורגל ואוהב להיות עם השחקנים שלי. להיות איתם זו ברכה. אני מודה למועדון שהעניק לי את ההזדמנות לשחק כאן ב-2001. תמיד חבריי אמרו לי שאני הולך להישאר. אני מרגיש קצת ספרדי ואוהב את החיים כאן".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי