קוקה רשם ציון דרך באתלטיקו וחושש מאי העפלה לליגת האלופות

קוקה
קוקה | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

קשר הקולצ'ונרוס עלה למקום הרביעי בטבלת שיאני ההופעות, קבוצתו עלולה לסיים מחוץ לטופ 4. וגם: סימאונה הסביר מדוע בחר לשחק עם מרקוס יורנטה בחוד ולא עם מוראטה

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד רשמה אכזבה גדולה אמש (ראשון), כשלא הצליחה לגבור במשחק הרשמי הראשון שלה אחרי פגרת הקורונה על על אתלטיק בילבאו והשתיים נפרדו ב-1:1. עבור הקולצ'ונרוס כל נקודה חשובה, שכן הם נמצאים רק במקום השישי בטבלה ונאבקים על הכרטיס לליגת האלופות – שכלל לא נראה מובטח הפעם.

היה זה תיקו מספר 13העונה של הקבוצה של דייגו סימאונה, עבורה זה שיא מועדון, שיא לא כל כך רצוי. הוא עוד צפוי לגדול בהנחה שיש עוד עשרה מחזורים לסיום העונה ולא כולם יוכרעו. מי שרשם ציון דרך בקבוצה הוא קוקה, שהופך לסמל של ממש במועדון. הקשר הספרדי רשם את הופעתו ה-308 במדי הקבוצה במסגרת הליגה ועלה למקום הרביעי בטבלת כל הזמנים. אגב, בכל המסגרות יש לו 447 הופעות והוא רחוק 105 מלהפוך למחזיק בשיא.

קשר נבחרת ספרד התאכזב מאוד מאיבוד הנקודות מול בילבאו והביע את חששו מאי השגת כרטיס לצ'מפיונס ליג: "יהיה קשה לעשות את זה מהעמדה שאנחנו נמצאים בה. אנחנו רוצים להיות בליגת האלופות ואנחנו חייבים להשיג את הנקודות הבאות. בילבאו הייתה יותר טובה מאיתנו ואנחנו לא ניצלנו את המצבים שלנו. עכשיו עלינו לסבול את התיקו הזה ולקבל אותו".


דייגו סימאונה (Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images)

המאמן סימאונה הוסיף: "ניסינו, חיפשנו את השער עד לסיום ולא הצלחנו. יש לנו צורך מוחלט להשיג ניצחון וכל מה שלא יהיה ניצחון יגרום לסחרחורת. אנחנו צריכים להיות ביחד עכשיו. כל משחק עד לסיום יהיה קשה לכולם וגם לנו, אני לא רואה תרחיש אחר. זה אתגר וכל הקבוצות יעברו את האתגר המורכב הזה. אנחנו נהיה חייבים לנצח".

סימאונה התבקש להסביר את ההחלטה מדוע העלה את מרקוס יורנטה כסוג של חלוץ לצדו של דייגו קוסטה והעדיף שחקן שישחק בעמדה שלא מוכרת מאשר להרכיב את אלברו מוראטה. לטענת המאמן הארגנטינאי, מוראטה וקוסטה לא יכולים לשחק יחד בחוד: "אני נמצא כל יום באימונים ואני מכיר את הסגל שלי. לא היה לנו את ויטולו, לא היה לנו את אנחל קוראה שחוזר מפציעה, תומא למאר לא מרגיש בנוח לשחק בעמדה הזו. יורנטה עשה כמה מהלכים טובים ועבד מצוין מבחינה הגנתית".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי