דיווח: "האברץ בחר בריאל מדריד". אודגור יישאר בסוסיאדד?

קאי האברץ
קאי האברץ | Jörg Schüler/Getty Images

הכוכב הצעיר של לברקוזן רוצה לשחק במדי הבלאנקוס וללכת בדרכו של טוני קרוס, אך ההצעה הראשונה שהלבנים הגישו נדחתה. הנורבגי ביקש להישאר לעונת השאלה נוספת אצל הבאסקים

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

אינספור מועדונים מנסים לשים את ידם על היהלום של לברקוזן והכדורגל הגרמני, קאי האברץ. השחקן בן ה-21, לו כבר שבע הופעות בנבחרת הבוגרת של המאנשאפט, כבש העונה 11 שערים והוסיף חמישה בישולים ב-27 משחקים בסך הכל בבונדסליגה. כעת, על פי דיווח בגרמניה, נראה שהכוכב הצעיר בחר איפה הוא מעדיף לשחק – בריאל מדריד.

האברץ מעריץ את טוני קרוס והיה שמח ללכת בדרכו של קשר הבלאנקוס, שכבר הגישו הצעה ראשונה ללברקוזן. עם זאת, היא נדחתה, מכיוון שהקבוצה של פטר בוס דורשת לפחות 100 מיליון יורו, בעוד ריאל הציעה סכום נמוך יותר ושני שחקנים להחלפה – אך הדבר לא שכנע את האדומים.

בגרמניה מדווח שבאיירן מינכן לא תלך העונה על האברץ, מכיוון שהיא צפויה לעשות עסקה גדולה אחת הקיץ והיא שואפת להחתים את לירוי סאנה ממנצ'סטר סיטי. הבווארים היו מעדיפים לרכוש את הקשר בקיץ הבא, אם הדבר יהיה אפשרי. לשחקן חוזה עד לסיום עונת 2021/2022 בלברקוזן ללא סעיף שחרור, וקבוצתו מנסה להשאירו עונה נוספת במדיה. מנהלה המקצועי, רודי פלר האגדי, הצהיר לאחרונה: "לא איבדנו את התקווה שהוא יישאר".

בתוך כך, בספרד דווח היום (רביעי) כי מרטין אודגור ביקש להישאר לעונת השאלה נוספת בריאל סוסיאדד. הנורבגי בן ה-21, אשר מושאל מהבלאנקוס אל הבאסקים, מספק עונה מצוינת ורוצה להמשיך להיות שחקן מפתח בליגה הספרדית. ריאל מדריד עדיין לא אישרה את הדבר, אך מסתמן כי תסכים למהלך, במיוחד אם לוקה מודריץ' ימשיך לעונה נוספת כפי שמסתמן.


אודגור במדי סוסיאדד (Juan Manuel Serrano Arce / Stringer)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי