בספרד היללו את ז'ואאו פליקס: "שווה 127 מיליון יורו", אובלק קבע שיא ענק

דיגו קוסטה, ז'ואאו פליקס
דיגו קוסטה, ז'ואאו פליקס | ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images

הפורטוגלי שכבש צמד ראשון באתלטיקו זכה לכותרות מפוצצות: "הגיע ברגע המפתח והדליק את הפנס". גם סימאונה פירגן: "הוא קטלני מול השער וקשה לשמור עליו". השוער שמר על שער נקי בפעם ה-מאה ב-182 משחקי ליגה בלבד

(גודל טקסט)
כמה זמן שבאתלטיקו מדריד חיכו לערב כזה. אחרי שלוש תוצאות תיקו, הקבוצה של דייגו סימאונה התפוצצה אתמול (רביעי) עם חמישייה ענקית במשחק החוץ נגד אוססונה והעפילה לפחות זמנית למקום הרביעי המוליך לליגת האלופות. יאן אובלק, כרגיל, סיפק את הסחורה בין הקורות ורשם ציון דרך כששמר על שער נקי בפעם המאה במסגרת הליגה מתוך 182 משחקים – וקבע שיא ליגה. אולם, עם כל הכבוד, הסיפור היה החלק ההתקפי. אתלטיקו לא כבשה חמישייה מאז פברואר 2018 אז הביסה את סביליה 2:5. באותו ערב כיכב אנטואן גריזמן עם שלושער ואתמול היה זה יורשו.
 
 
ז'ואאו פליקס כבש צמד ראשון במדי הקולצ'ונרוס ובכלל יש לו ארבעה שערים בחמשת המשחקים האחרונים. "ברגע מפתח, כשהקבוצה חייבת שלוש נקודות כדי לחזור למקום המוביל לצ'מפיונס – הוא סחב את המכונית והוכיח שהכדורגל שלו שונה ולא טעו כשהחתימו אותו. הוא נראה כמו שחקן ששווה 127 מיליון יורו", נכתב ב"מארקה". "ז'ואאו פליקס הדליק את הפנס שלו", נכתב ב-"אס" שם קיבל את הציון הגבוה של שלושה כוכבים. "גוליאדה (חגיגת שערים) בדרך לצ'מפיונס" ו"אתלטיקו מכה על השולחן, אל תשכחו אותה", היו רק חלק מהכותרות.

 

לאחר המשחק, פליקס עצמו אמר: "היינו זקוקים לניצחון כדי להרים את המורל של הקבוצה. אני גם הייתי זקוק לכך באופן אישי. שיחקנו כקבוצה לאורך כל המשחק, שיחקנו פשוט וניצלנו את המצבים, מה שלא קרה במשחקים רבים קודם. היינו רוצים שש נקודות מצמד המשחקים האלה אבל נסתפק בארבע. נילחם על ליגת האלופות".


סימאונה ושחקני אתלטיקו. תצוגת תכלית (David Ramos/Getty Images)
 

 
ברמה האישית אמר: "הרגשתי טוב מאוד, היה לי חשוב לחזור לשחק טוב אחרי פגרה ארוכה בת שלושה חודשים. הערב הזה יעזור לי להשתפר". הפורטוגלי, רק נזכיר, לא שיחק נגד אתלטיק בילבאו בשל השעיית צהובים. כעת שיפר את מספריו לשמונה שערים ושלושה בישולים ב-29 משחקים.
 
 
גם סימאונה פירגן: "הוא שחקן מכריע כמובן, דינמי מאוד. הוא יודע לכבוש שערים. קשה לשמור עליו כשהוא ליד השער, הוא עובד היטב. אני שמח מהביצועים של כל הקבוצה. מרקוס יורנטה נכנס לשחק והיה נהדר, דייגו קוסטה בישל. הקבוצה צריכה להמשיך להשתפר. המשחק נגד בילבאו היה הראשון. החלפנו את ההרכב והגבנו בצורה טובה. אנחנו צריכים את כולם בשיא הדריכות. יש לנו חמישה חילופים ונשתמש בזה". יורנטה, רק נציין, עלה מהספסל והיה מעורב בשלושה שערים (כבש והוסיף שני בישולים).
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי