הדבר הגדול הבא? ריאל מדריד הגיעה לסיכום על החתמת אנדריק

play
טיטה הותיר אותו מחוץ לסגל. אנדריק | GettyImages, Alexandre Schneider
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 13.12 05:26

הבלאנקוס ירכשו את הברזילאי הצעיר (16) מפלמייראס בעסקה של 72 מיליון יורו. החלוץ יעבור לאלופת אירופה רק ביולי 2024 כאשר יהיה בן 18 ויחתום על חוזה עד 2027 עם אופציה להאריך עד 2030

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד ופלמייראס מהליגה הברזילאית הגיעו הערב (חמישי) להסכם על העברתו של החלוץ בן ה-16, אנדריק, לשורות הבלאנקוס ביולי 2024. המועדון הברזילאי הודיע על הסכם בין הקבוצות על כך שאנדריק ישלים את המעבר כאשר יהיה בן 18. החלוץ יכניס לקופת המועדון מברזיל 60 מיליון יורו לא כולל בונוסים שונים אשר צפויים להגיע ל-12 מיליון יורו נוספים. אנדריק יחתום על חוזה עד 2027 עם אופציה להאריך עד 2030. בריאל הודיעו שהחלוץ יגיע בימים הקרובים לבירת ספרד על מנת לבקר במתקני המועדון.

מפלמייראס נמסר: "השלמנו את העסקה הגדולה ביותר בתולדות הכדורגל הברזילאי. ההצעה של ריאל מדריד מותאמת ליכולת והכישרון העצום של אנדריק".

החלוץ הגיב למעבר הצפוי לאלופת אירופה: "אני רוצה להודות לפלמייראס, האלופה הגדולה מבחינתי והמועדון שנכנס לי ללב, אשר נתן לי הכל על מנת להפוך למי שאני היום. המועדון סייע לי להשיג את החלומות שלי ולכבד את הבקשות שלי ושל משפחתי. עד שאעבור באופן רשמי לריאל מדריד, אמשיך לתת את כולי ולהקדיש את כל מה שיש לי עבור פלמייראס – יותר שערים, יותר ניצחונות, יותר תארים ואפילו יותר אושר לאוהדים שלנו".

אנדריק, חלוץ פלמייראס
יכבוש גם את אירופה? אנדריק | רויטרס

אנדריק, שעלה לבוגרים רק השנה, הבקיע שלושה שערים בשבעת משחקיו הראשונים בליגה הבכירה. לפי דיווחים, הברזילאי הצעיר קיבל הצעות גם מצ'לסי, מנצ'סטר יונייטד ופריז סן ז'רמן, אך ההצעה של הבלאנקוס משכה אותו, את משפחתו ואת פלמייראס בצורה משמעותית. הוא יצטרף למועדון הספרדי רק בגיל 18, זאת בהתאם לחוקים במולדתו המחייבים להיות בגיל זה על מנת לעבור.