ברצלונה תצטרך להכריע: "ראפיניה או דמבלה יימכרו בקיץ"

play
מי צריך לעזוב בקיץ? | צילום מסך, צילום מסך
מתקרבת לטופ 4: מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:3 את נוטינגהאם פורסט 05:59

בספרד מדווחים שהשניים מתעקשים לשחק בכנף ימין והקטלאנים ימכרו את אחד מהם כדי לפנות מקום בתקציב. הצרפתי פתח ברוב המשחקים העונה

(גודל טקסט)

המונדיאל כבר מאחורינו ואחת הקבוצות ששלחה הכי הרבה שחקנים לקטאר היא ברצלונה. הקטלאנים, שמוליכים את הליגה הספרדית למי ששכח ביתרון של 2 נקודות על פני ריאל מדריד, יארחו ביום שבת (15:00) את אספניול לדרבי קטלאני וייאלצו להסתדר ללא רוברט לבנדובסקי המורחק.

ובינתיים, מאחורי הקלעים נמשכים הדיווחים על הקשיים הכלכליים במועדון. שניים מהשחקנים היקרים של בארסה, שלא חוו מונדיאל מוצלח הם עוסמאן דמבלה וראפיניה. דמבלה העפיל אומנם עם צרפת עד הגמר, אבל היה חלש מאוד וספג ביקורות וגם ראפיניה לא הרשים עם ברזיל, שהודחה ברבע הגמר על ידי קרואטיה.

ראפיניה עוסמאן דמבלה
מי צריך לעזוב בקיץ? | צילום מסך, צילום מסך

וכעת, בספרד מדווחים שבמועדון עשויים למכור את אחד משני השחקנים הללו כדי להקל על התקציב. גם הצרפתי וגם הברזילאי משחקים באותה עמדה בכנף ימין ובבארסה יצטרכו להחליט על מי מהם לוותר בקיץ. ראפיניה הגיע לבארסה רק בקיץ, אבל סיפק רק 2 שערים ו-2 בישולים ב-13 משחקי ליגה אחרי שהרשים מאוד בלידס בעונה שעברה.

לגבי דמבלה, הוא אומנם היה חלש במונדיאל ומרבה לסבול מפציעות, אבל את העונה הנוכחית הוא פתח מצוין ותרם ארבעה שערים וחמישה בישולים בליגה. ב"אס" טוענים שהשניים מתעקשים לשחק רק בכנף ימין ומי שיפסיד במאבק על חולצת ההרכב, ככל הנראה גם יימכר בקיץ.

אם מסתכלים על העונה עד כה, הרי שצ'אבי נותן אמון יותר בדמבלה, שפתח ב-11 משחקי ליגה העונה לעומת ראפיניה שפתח בשישה משחקים בלבד ובחמישה מהם הוא גם הוחלף. מה שבטוח זה שאם הצרפתי ימשיך ביכולת שלו מהמונדיאל, הסיכוי שלו להמשיך בברצלונה בעונה הבאה קלוש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי