רודריגו הכריע עם שער יפהפה: ריאל מדריד ניצחה 0:1 את קאסרניו בגביע

play
רודריגו ריאל מדריד חוגג | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 1.1 05:32

אנצ'לוטי נתן מנוחה למודריץ', קרוס, ויניסיוס ובנזמה, אבל שער נהדר של הברזילאי (70) שלח את הבלאנקוס לשלב 16 האחרונות. 0:3 לוולנסיה, 1:5 לוויאריאל

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

משחקי סיבוב 32 האחרונות בגביע המלך בספרד יצאו לדרך היום (שלישי), כשבמוקד: ריאל מדריד התקשתה בהרכב חסר במשחק חוץ נגד קאסרניו מהליגה הרביעית, אך עלתה בזכות שער יפהפה של רודריגו. ויאריאל ו-ולנסיה טיילו, אספניול הדיחה את סלטה ויגו.

רודריגו ריאל מדריד חוגג
הכריע עם שער יפהפה. רודריגו | אימג'בנק GettyImages

קאסרניו – ריאל מדריד 1:0

טיבו קורטואה, דני קרבחאל, לוקה מודריץ', טוני קרוס, דייויד אלאבה, ויניסיוס ג'וניור וקארים בנזמה לא נכללו בסגל ריאל מדריד, שהתקשתה מאוד בלעדיהם על המגרש הגבשושי של קאסרניו מהליגה הרביעית. המארחת הדיחה כבר בסיבוב הקודם את ג'ירונה מהליגה הבכירה והחזיקה מעמד 70 דקות מול ריאל מדריד, עד שהגיע הרגע של רודריגו. שחקן נבחרת ברזיל קיבל כדור מחוץ לרחבה, חלף על פני שני שחקני הגנה ומתוך הרחבה סובב לפינה הרחוקה כדי לשלוח את הבלאנקוס לשלב הבא. לריאל מדריד מצפה כעת משחק חוץ קשה מאוד בליגה מול ויאריאל ולאחר מכן היא תפגוש את ולנסיה במסגרת הסופר קאפ הספרדי.

אדן הזאר ריאל מדריד
לא הורגש במיוחד. אדן הזאר | אימג'בנק GettyImages

משחקים נוספים

לה נוסיה – ולנסיה 3:0
כבשו לוולנסיה: ג'סטין קלייברט (3), איליאש מוריבה (31), הוגו דורו (72)

קרטחנה – ויאריאל 5:1
לוויאריאל: אלכס ביינה (49), ארנאוט דנג'ומה (56), חוסה לואיס מוראלס (60), סמואל צ'וקווזה (85), אטיין קאפואה (90), לקרטחנה: פאבלו ואסקס (39)

אספניול – סלטה ויגו 1:3
לאספניול: חאבי פואדו (53), דארדר (97), ניקו מלמד (118), לסלטה: גונסאלו פסיינסיה (15)