ברצלונה הובכה אצל אינטרסיטי מהליגה השלישית לפני שעלתה שלב בגביע

play
אנסו פאטי חוגג שער לזכות ברצלונה עם ראפיניה | GettyImages, Mateo Villalba/Quality Sport Images
כמעט הובכה: שער של פאטי בדקה ה-104 סידר לברצלונה 3:4 דרמטי בגביע 02:44

הקטלאנים נזקקו ל-120 דקות ושער ניצחון של פאטי כדי לגבור 3:4 על יריבה שהוקמה ב-2017. גם אתלטיקו מדריד ניצחה, ויאדוליד של וייסמן הודחה

(גודל טקסט)

משחקי שלב 32 האחרונות בגביע המלך בספרד נמשכו גם הערב (רביעי), כשברצלונה כמעט והושפלה אצל אינטרסיטי מהליגה השלישית לפני שהצליחה להעפיל אל שמינית הגמר. בנוסף, אתלטיקו מדריד ניצחה גם היא, ואילו ויאדוליד של שון וייסמן הודחה אחרי הפסד לאלאבס.

ראפיניה, אנסו פאטי, עוסמאן דמבלה חוגגים שער של ברצלונה
שלושתם כבשו, אבל ברצלונה כמעט הובכה. ראפיניה, פאטי ודמבלה | אימג'בנק GettyImages, Mateo Villalba/Quality Sport Images

אינטרסיטי – ברצלונה 4:3 לאחר הארכה

אם התיקו 1:1 בדרבי נגד אספניול היווה משחק חזרה מאכזב מבחינת ברצלונה אחרי פגרת המונדיאל, הרי שהלילה זו כבר הייתה מבוכה של ממש. נגד קבוצת הליגה השלישית שרשמה ארבע עליות ליגה בחמש עונות, הקטלאנים שמטו יתרון שלוש פעמים וראו את בוגר לה מאסיה, אוריול סולדבילה בן ה-21, מבקיע שלושער מהמם (59, 74, 86) וכופה הארכה אחרי שרונאלד אראוחו (4), עוסמאן דמבלה (66) וראפיניה (77) קירבו כל אחד בתורו את בארסה לניצחון. סולדבילה הפך לשחקן הראשון שכובש שלושער מול הבלאוגרנה מאז קיליאן אמבפה בפברואר 2021. בסופו של דבר, אנסו פאטי (104) המחליף היה זה שהכריע ושלח את הבלאוגרנה לשמינית הגמר. ביום ראשון ממתין לברצלונה משחק קשה אצל אתלטיקו מדריד, ממנו אמור להיעדר רוברט לבנדובסקי.

שון וייסמן שחקן ויאדוליד
הזדמנות לחזור להרכב. וייסמן | אימג'בנק GettyImages, Quality Sport Images

אלאבס – ויאדוליד 0:1

דווקא אחרי שאיבדה גובה רב בטבלת הליגה השנייה בעקבות רצף של ארבעה הפסדים, הקבוצה מחבל הבאסקים הדיחה את שון וייסמן וחבריו מגביע המלך עם ניצחון ביתי. זוהיר פדאל המרוקאי השאיר את האורחת בעשרה שחקנים כבר אחרי חמש דקות כאשר ספג שני כרטיסים צהובים, ובדקה ה-11 ממאדו סילה הסנגלי כבש את השער היחיד במשחק.

שחקן אתלטיקו מדריד מרקוס יורנטה חוגג שער
עוד ניצחון של אתלטיקו מדריד. מרקוס יורנטה | אימג'בנק GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

אוביידו – אתלטיקו מדריד 2:0

אמנם שלושה מתוכם הושגו בגביע, אך הקבוצה של דייגו סימאונה כבר עם ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות ונראה שפגרת המונדיאל עזרה לה לשכוח את המשבר שאליו נקלעה לפני כן. צמד אלופי העולם הטריים, נהואל מולינה ואנחל קוראה, חזרו לשחק באתלטיקו והקשר שנכנס כמחליף אף בישל לפאבלו באריוס את השער השני במשחק (83). אנטואן גריזמן הכין למרקוס יורנטה את הראשון (24) והקולצ'ונרוס ימתינו להכיר את יריבתם בשמינית הגמר.

משחקים נוספים:

לוגרונייס – ריאל סוסיאדד 1:0
לריאל סוסיאדד: רוברט נבארו (33)

לינארס דפורטיבו – סביליה 5:0
לסביליה: יוסוף אן נסרי (37, 40, 74), לוצ'יאנו סקוודרון (57, עצמי), אריק לאמלה (69)

פונטוודרה – מאיורקה 2:0 (לאחר הארכה)
למאיורקה: אבדון פראטס (97), ודאט מוריקי (104)