אראוחו צפוי לשוב להרכב ברצלונה, פדרי ולבנדובסקי מחוץ לסגל

play
רונאלד אראוחו, ברצלונה | GettyImages, PAU BARRENA/AFP
תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 3.1 05:35

הבלם שנפצע בחודש ספטמבר אמור לרשום דקות ראשונות בשלב 32 האחרונות בגביע המלך מול אינטרסיטי שעלתה ארבע ליגות מאז שהוקמה ב-2017 (רביעי, 22:00, ספורט3)

(גודל טקסט)

משחקי שלב 32 האחרונות בגביע המלך בספרד יימשכו גם מחר (רביעי), כשבמוקד משחקה של ברצלונה נגד אינטרסיטי שעלתה ארבע ליגות מאז הוקמה ב-2017. שון וייסמן עשוי לפתוח בוויאדוליד שתתארח אצל אלאבס מליגת המשנה.

רוברט לבנדובסקי, שחקן ברצלונה
לא ישותף מול אינטרסיטי. לבנדובסקי | אימג'בנק GettyImages, Alex Caparros

אינטרסיטי – ברצלונה (22:00, ספורט3)

ברצלונה איכזבה במשחק החזרה שלה מפגרת המונדיאל כששמטה נקודות יקרות בביתה ועוד מול היריבה העירונית אספניול, הייתה זו מעידה שאיפשרה לריאל מדריד להשתוות אליה בפסגת ה"לה ליגה", אבל מחר ברצלונה תשים לרגע בצד את מאבקי האליפות כשתפגוש במסגרת סיבוב 32 האחרונות בגביע המלך את אינטרסיטי מהליגה השלישית.

המפגש מול אינטרסיטי ייערך בסך הכל ארבעה ימים לפני שברצלונה תתארח אצל אתלטיקו מדריד בוונדה מטרופוליטנו לקרב צמרת, ועל כן שצ'אבי הותיר מחוץ לסגל את רוברט לבנדובסקי ופדרי, שניים מכוכביו שגם שיחקו במונדיאל עד שלבי הנוק אאוט. עם זאת, שאר הכוכבים נכללים בסגל כשלצדם גם איניאקי פניה וממפיס דפאי שצפויים לשחק. שחקן נוסף שנכלל בסגל ומתוכנן לשחק הוא הבלם האורוגוואי רונאלד אראוחו, שבעקבות פציעה לא שיחק מאז אמצע חודש ספטמבר וגם במשחקי המונדיאל לא שותף על אף שזומן לסגל הסלסטה.

ברצלונה ערכה אתמול אימון פתוח באצטדיון קאמפ נואו לעיני 15,324 צופים, מספר מרשים למדי שמעיד על ההתרגשות וההתלהבות מהקבוצה וזאת על אף המעידה בשבת בדרבי. להבדיל, הקבוצה מהליגה השלישית, שרק הוקמה בשנת 2017, תזכה מחר במגרשה הביתי לתמישה מכ-2,500 צופים שיגיעו לראות את המשחק הגדול בהיסטוריית המועדון שרשם ארבע עליות ליגה בחמש עונות. הישג השיא שלה בגביע נרשם בעונת 2019/20, אז הובסה בסיבוב הראשון אחרי שלבי המוקדמות 3:0 על ידי אתלטיק בילבאו.

שון וייסמן שחקן ויאדוליד
הזדמנות לחזור להרכב. וייסמן | אימג'בנק GettyImages, Quality Sport Images

אלאבס – ויאדוליד (22:00, ספורט4)

שון וייסמן צפוי לחזור להרכב ויאדוליד, אחרי שלא פתח ב-11 ורק עלה מהספסל לשש הדקות האחרונות בהפסד 2:0 לריאל מדריד ביום שישי עם החזרת הליגה מפגרת המונדיאל. המאמן פאצ'טה צפוי לבצע מספר שינויים וביניהם יהיה זה הישראלי שכנראה יעלה בהרכב, אבל משחק טוב יסייע לוייסמן במשטרה לשמור על מקום בחוד ההתקפה גם בשבת במשחק החוץ במאיורקה. אלאבס, שנשרה לליגת המשנה בתום העונה החולפת, הפסידה בכל ארבעת מחזוריה האחרונים בליגה והידרדרה למקום החמישי, אך עצרה את רצף ההפסדים במשחק האחרון כאשר גברה 0:1 על מרידה ו כך עלתה שלב בגביע.

משחקים נוספים:

לוגרונייס – ריאל סוסיאדד (20:00)
פונטוודרה – מאיורקה (20:00)
לינארס דפורטיבו – סביליה (20:00, ספורט3)
אוביידו – אתלטיקו מדריד (21:00, ספורט4)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי