נשיא לה ליגה: "אם לאפורטה לא יכול לספק הסברים, עליו להתפטר"

play
אירוע אלים במשפחה. ז'ואן לאפורטה | אימג'בנק GettyImages, Eric Alonso
תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 19.2 08:52

חאבייר טבאס התייחס לפרשת התשלומים לסגן נשיא איגוד השופטים: "ברצלונה לא הסבירה דבר. המצב שלה יהיה גרוע משל יובנטוס"

(גודל טקסט)

ארבעה ימים אחרי שהצהיר כי לא יפעל נגד ברצלונה, נשיא לה ליגה חאבייר טבאס אמר הערב (שני) כי על ז'ואן לאפורטה להתפטר אם אין באפשרותו להסביר את נושא התשלומים שהעביר המועדון לסגן נשיא איגוד השופטים.

"יש דאגה רבה בנוגע לנושא נגריירה ובארסה", אמר טבאס. "זה גורם נזק תדמיתי לכדורגל הספרדי וגם לבארסה שנחקרת בעניין בסופו של דבר. אנחנו לא נפעל כל עוד יש חקירת משטרה, אבל אנחנו לא יכולים להתעלם מהתלונות. אנחנו נחקור וגם בארסה החלה בחקירה פנימית. אנחנו מחכים להסברים ובינתיים ברצלונה לא הסבירה דבר. אנחנו לא מבינים למה נגריירה קיבל כסף לאורך כל כך הרבה זמן. אני לא אוהב את זה. לאפורטה צריך להתפטר אם הוא לא מסוגל להסביר בצורה ברורה את התשלומים".

כאשר נשאל מה יותר מטריד, העבירות הכלכליות של יובנטוס או סיפור השופטים של ברצלונה, השיב טבאס: "כרגע, אני אגיד שיובנטוס כי היא כבר נענשה, אבל בעתיד אני חושב שהמצב של ברצלונה יהיה גרוע יותר".

חאבייר טבאס, נשיא לה ליגה, הליגה הספרדית
מוטרד. חאבייר טבאס | אימג'בנק GettyImages

בשבוע שעבר דווח כי הקטלאנים שילמו 1.4 מיליון יורו לחוסה מריה אנריקס נגריירה, בתקופת כהונתו כסגן נשיא איגוד השופטים בין השנים 2016 ל-2018. במועדון טענו כי מדובר בתשלום עבור "ייעוץ טכני", אבל הכדורגל הספרדי רעש וגעש וחקירה נפתחה, אחרי שהנשיא הקודם ז'וספ מריה ברתומאו הבהיר כי מדובר בירושה מהקדנציה הקודמת של לאפורטה, שכביכול החל בתשלומים עוד ב-2013.

עוד דווח הערב כי אתלטיקו מדריד ביקשה מכל מועדוני הליגה למסור הצהרה משותפת בנוגע ל"תיק נגריירה", אבל מתאו אלמאני המייצג את ברצלונה סירב וכך גם ריאל מדריד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי