הפציעה הביזארית של ראפיניה: הוחלף, בעט במקרר בזעם, והושבת

play
ראפיניה, ברצלונה | GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates
צ'אבי: "ריאל פייבוריטית", אנצ'לוטי: "לא רוצים נקמה, רוצים תואר" 03:20

בספרד חשפו: שחקן הכנף זעם אחרי יונייטד. צ'אבי מתכנן שינויים בהרכב מול אלמריה ב-19:30, בברצלונה יודעים: "הזדמנות זהב לאליפות"

(גודל טקסט)

אחרי ה-1:1 בין ריאל מדריד לאתלטיקו מדריד, ברצלונה קיבלה ביטחון מחודש. ההדחה מהליגה האירופית על ידי מנצ'סטר יונייטד ערערה מעט את הקבוצה של צ'אבי, אבל איבוד הנקודות של היריבה המושבעת נתן זריקת אופטימיות, ועם ניצחון הערב (ראשון, 19:30) על אלמריה הפער בפסגה יגדל ל-10 נקודות, וברצלונה מבינה היטב שתסריט כזה יקרב את האליפות באופן משמעותי.

"הזדמנות מזהב", קראה הכותרת הראשית של "מונדו דפורטיבו" הבוקר לקראת המשחק אלמריה. על פי ההערכות, צ'אבי צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב. ג'ורדי אלבה יפתח על חשבון באלדה, גאבי יחזור ל-11 ככל הנראה על חשבון פרנקי דה יונג ופראן טורס יפתח במקום סרג'י רוברטו.

קאסמירו, ראפיניה, ברצלונה נגד מנצ'סטר יונייטד
לא אהב את החילוף. ראפיניה מול יונייטד | אימג'בנק GettyImages, MB Media

מי שיחזור להרכב בליגה הוא ראפיניה, שהיום התבררו הנסיבות המעט ביזאריות בגינן הוא החמיץ את משחק הליגה הקודם. מתברר ששחקן הכנף הברזילאי זעם לאחר שהוחלף במשחק הראשון מול מנצ'סטר יונייטד בקאמפ נואו, ובירידה לחדר ההלבשה בעט בחוזקה במקרר ונפצע בברך. מאז הוא הספיק לחזור לכשירות, והערב גם הוא צפוי לפתוח מול אלמריה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי