אוסקר גרסיה על מות בתו: "תוהה מדוע זה קרה לה, ולא לי"

קשה להמשיך הלאה. אוסקר גרסיה | GettyImages, JEAN-FRANCOIS MONIER

"מנסים להמשיך הלאה, אין תרופה אחרת" אמר מאמן מכבי ת"א לשעבר, שלושה חודשים לאחר שמריונה בת ה-21 הלכה לעולמה: "צריך להסתכל קדימה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

שלושה חודשים חלפו מאז שבתו מריונה בת ה-21 הלכה לעולמה אחרי מחלה ממושכת, ואוסקר גרסיה מנסה לחזור לחיים. מאמן מכבי תל אביב לשעבר התראיין לתקשורת הספרדית וסיפר: "אנחנו מנסים לקבל את המצב, אין תרופה אחרת. זו היתה מכה קשה, כי דברים קרו בצורה לא טבעית, אבל צריך להסתכל קדימה. אי אפשר לשלוט במה שקורה".

מריונה היתה חולה שמונה שנים. כעת, המאמן הספרדי מנסה בכל כוחו להמשיך הלאה, ביחד עם אשתו ושתי בנותיו – יאנה בת ה-19 ואמה בת ה-13. "אנחנו חייבים להיות חזקים. לנו, המבוגרים, יש קצת יותר משאבים לכך, אבל הבנות לא תמיד יכולות להבין", אמר, והוסיף משפט מצמרר על המחלה: "אני תוהה מדוע אני לא חליתי, מדוע זה לא קרה לי ולא לה. היו לה את כל חייה לפניה".

גרסיה סיפר שבתו הבכורה ממשיכה לעורר בו השראה גם היום. "אני מנסה לזכור אותה היטב, כמה חזקה היא היתה, כמה היא לא נתנה למחלה לנצח אותה. היא היתה כמו אמא עבור שתי אחיותיה".

"העניינים יצאו משליטה": צעירה טוענת כי אשרף חכימי אנס אותה
בויאן קרקיץ' מזהיר את פאטי: "צריך להתרחק מהתוויות ששמים עליך"
כבוד מאגדת פרמיירליג: מנור סולומון נבחר להרכב השבוע באנגליה

אוסקר גרסיה, מאמן כדורגל
קשה להמשיך הלאה. אוסקר גרסיה | GettyImages, JEAN-FRANCOIS MONIER

אוסקר גרסיה הגיע לליגת העל בקיץ 2012, יחד עם ג'ורדי קרויף, ובעונת 2012/13 הוביל את הצהובים לאליפות ראשונה מזה עשור ולאליפות הראשונה בעידן מיץ' גולדהאר. באותו הקיץ עזב גרסיה לברייטון, אך כעבור שנה חזר לקדנציה נוספת בישראל, שהסתיימה מהר מאוד בעקבות מבצע "צוק איתן". מאז הספיק גרסיה בן ה-49 לאמן את ווטפורד, רד בול זלצבורג, סנט אטיין, אולימפיאקוס, סלטה ויגו וריימס, ממנה פוטר באוקטובר שעבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי