סמפאולי אומר שלום: מנדיליבאר סיכם כמאמנה החדש של סביליה

הארגנטינאי עדיין מנהל משא ומתן בנוגע לפיצויים, מחליפו בן ה-62 ינסה להציל את הקבוצה מירידה. האוהד שתקף את דמיטרוביץ' בהולנד הורחק ל-40 שנה

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)

חורחה סמפאולי עדיין לא פוטר רשמית מסביליה, אבל מחליפו כבר סיכם. חוסה לואיס מנדיליבאר נפגש הבוקר (שני) עם מונצ'י, סגר את תנאיו בשעות הערב ויגיע כבר מחר להעביר את אימון הבכורה. עם סמפאולי מנסים ראשי המועדון להגיע להסדר פיצויים שיאפשר להכריז על הפרידה.

מנדיליבאר בן ה-62 קיבל חוזה רק עד לסיום העונה, כאשר המשימה שלו היא להשאיר את סביליה בליגה, אחרי ההיקלעות הבלתי צפויה למאבקי התחתית וההסתבכות בעקבות ההפסד אתמול 2:0 לחטאפה. האנדלוסים נמצאים רק שתי נקודות מעל הקו האדום ולא רוצים לרדת אחרי 22 שנים רצופות בלה ליגה. בנוסף, הקבוצה עדיין משחקת במפעל האהוב עליה והוגרלה לפגוש את מנצ'סטר יונייטד ברבע גמר הליגה האירופית. המאמן החדש יתאחד עם מרקו דמיטרוביץ', ז'ואן ז'ורדן ובריאן חיל, אותם אימן במהלך הקדנציה המוצלחת שלו באייבר שארכה שש שנים.

עבור סמפאולי זו פרידה שנייה מסביליה, רק שהקודמת הייתה לטובת נבחרת ארגנטינה שקראה לו בקיץ 2017 ואחרי עונה שבה הוביל את האנדלוסים אל ליגת האלופות דרך המקום הרביעי.

חורחה סמפאולי, מאמן סביליה
בכורה פושרת. סמפאולי | GettyImages, Aitor Alcalde

השוער דמיטרוביץ', שבחר להישאר בסביליה ולא הצטרף לנבחרת סרביה, התבשר היום כי אוהד פ.ס.וו איינדהובן שתקף אותו במשחק הגומלין בליגה האירופית, הורחק ל-40 שנה מהמגרשים. אותו תוקף בן 20 נשפט עוד לפני כן לשלושה חודשי מאסר והורחק מאזור האצטדיון לשנתיים, אבל המועדון החליט להוסיף עונש משלו לאחר שנכנס עם כרטיס של חבר, כשהוא עצמו אמור היה לרצות עונש הרחקה שהושת עליו על ידי ההתאחדות ההולנדית עד 2026.