"לברצלונה יש הרבה עבודה כדי להחזיר את מסי, לא נשנה את החוקים"

play
ליאונל מסי במדי ברצלונה | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.4 05:44

נשיא לה ליגה חאבייר טבאס הבהיר: "כרגע זה לא יכול לקרות, אבל יש להם עוד הרבה זמן". הקטלאנים מעריכים כי בעזרת מותג שיתעלה על "אייר ג'ורדן", הרווחים יעלו ב-25 עד 33 אחוזים

(גודל טקסט)

בברצלונה בונים על קאמבק של ליאונל מסי לא רק כדי לבנות קבוצה יותר תחרותית, אלא גם בשביל לשפר את מצבו הכלכלי החמור של המועדון. הבוקר (רביעי) דיווחו ב"מונדו דפורטיבו" הקטלאני שבבארסה צופים גידול של 25% בהכנסות, כאשר ההערכות האופטימיות ביותר מדברות אפילו על עלייה של 33%.

לפי הפרסום, שמבוסס על מידע מגורמי בהנהלה הקודמת שכיהנה בקדנציה הקודמת של מסי, הארגנטינאי שווה בין 250 ל-300 מיליון יורו בהכנסות, בשקלול של מרצ'נדייז, מכירת כרטיסים ומינויים, משיכת ספונסרים, השפעה ברשתות החברתיות ורווחים ממשחקי ראווה. לכך מוסיפים בברצלונה את העובדה שהפרעוש הפך לאלוף עולם עם נבחרת ארגנטינה, מה שאמור לחזק את המותג שלו.

ליאונל מסי ברצלונה
מי יסתכן בלפצוע את השחקן הטוב בעולם? מסי בברצלונה | רויטרס

ברצלונה מחכה לקאמבק של ליאו מסי

"מסי אמר לצ'אבי שהוא רוצה לחזור ומדבר על ברצלונה בגוף ראשון"
ברצלונה אופטימית לגבי קאמבק של מסי: "משוכנעים שירצה לחזור"
לבנדובסקי: "מסי שייך לברצלונה, הלוואי שנשחק ביחד בעונה הבאה"

עוד צוין בידיעה שבארסה תנסה להחתים את מסי לשנתיים, כלומר בחוזה עד 2025 ולא ל"ריקוד אחרון" של עונה אחת, כך שיוכל לקחת חלק בחגיגות 125 השנים להיווסדו של המועדון, בשלהי 2024.

בנוסף, במועדון מעריכים כי ניהול נכון של היתרונות מחזרתו של מסי עשוי להניב רווח גדול או שווה לזה של המותג "אייר ג'ורדן", כיוון שהפופולריות של ענף הכדורגל גדולה מזו של הכדורסל.

עוד באותו נושא: ברצלונה בכדורגל, ליאו מסי