דיווח: אם מסי יחזור, ראפיניה עשוי לדרוש לעזוב לפרמיירליג

play
ראפיניה ברצלונה | GettyImages
הצגה: ריאל מדריד ובנזמה דרסו את ברצלונה בדרך לגמר גביע המלך 03:58

ארסנל, צ'לסי וניוקאסל לוטשות עיניים לכיוונו של שחקן ברצלונה, שחושש ממיעוט דקות. רשם העונה 10 שערים ו-11 בישולים בכל המסגרות

(גודל טקסט)

חזרה של ליאונל מסי לברצלונה עשויה להביא איתה לא מעט שינויים בסגל. הקטלאנים יצטרכו לפנות מקום בתקרת השכר שלהם, אך גם מעבר לפן הכלכלי, ייתכן וחלק מהשחקנים ירגישו שהם נדחקים החוצה ויבקשו בעצמם לעזוב.

אחד כזה הוא ראפיניה, ש"שוקל את עתידו, ממניעים מקצועיים בלבד, ולא בגלל לחץ מבפנים או הצעות מבחוץ", כך לפי "ספורט". שחקן הכנף הברזילאי חושש שיתקשה לקבל דקות בעונה הבאה, בחלק קדמי הכולל את ליאונל מסי, עוסמאן דמבלה ורוברט לבנדובסקי, אף שעונת הבכורה שלו במועדון לא רעה בכלל, עם 10 שערים ו-11 בישולים העונה בכל המסגרות.

ראפיניה ברצלונה
ראפיניה ברצלונה | GettyImages

עוד בכדורגל העולמי

סטרלינג על השקיעה של צ'לסי: "אחת מנקודות השפל בקריירה שלי"
עדיין לא פורש: "אינייסטה יעזוב את ויסל קובה בקיץ הקרוב"
"מסי השאיר טעם רע, למה לא ביקש סליחה מאוהדי פ.ס.ז'?"
קלופ: "אם קבוצות ינפחו מחירים, לא נקנה את השחקנים שלהן"
האנדרייטד הכי גדול בהיסטוריה: קרלו אנצ'לוטי הוא אחד, יחיד ומיוחד

לפי אותו דיווח, ראפיניה חושש גם לעתידו בנבחרת ברזיל – ברור לו שהפיכתו לשחקן ספסל בברצלונה תקשה עליו לקבל דקות בנבחרת הלאומית, שעתידה למנות בקרוב מחליף לטיטה ותחל את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2026 בספטמבר.

אם יעזוב, שחקן הכנף המוכשר עשוי לשוב לפרמיירליג. סוכנו, דקו, הציע אותו לשלוש קבוצות בינתיים – צ'לסי, שניסתה לצרפו כשהיה שחקן לידס; ארסנל, שלטשה עיניים גם כן בעבר; וניוקאסל, הקבוצה האחרונה שפנתה לברצלונה לגביו. כל השלוש יכולות להציע לו שכר עונתי גבוה יותר – כרגע, הוא מרוויח 12 מיליון יורו. לפי "ספורט", הקטלאנים ידרשו עבורו 70-80 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי