ריאל מדריד שבה למקום השני, מחוות מרגשות לוויניוס על הדשא וביציעים

הבלאנקוס גברו 1:2 על ראיו וייקאנו משערים של בנזמה (31) ורודריגו (89), דה תומאס (84) השווה זמנית. הקולצ'ונרוס יארחו בהמשך (23:00) את אספניול. סביליה אכזבה ב-1:1 עם אלצ'ה, ויאריאל ניצחה 0:2 את קאדיס

(גודל טקסט)

המחזור ה-36 בליגה הספרדית המשיך הערב (רביעי), כאשר במוקד המאבק על המקום השני, הקרבות על הכרטיסים לאירופה והבריחה מהקו האדום. ריאל מדריד ניצחה 1:2 בדקה ה-89 את ראיו וייקאנו בדרבי הקטן של הבירה, בעוד בהמשך יריבתה העירונית אתלטיקו מדריד תצא לברצלונה ותתארח שם אצל אספניול. ויאריאל גברה 0:2 על קאדיס, סביליה בעשרה שחקנים חילצה 1:1 מאלצ'ה.

שמרה על הבית. בנזמה | אימג'בנק GettyImages

ריאל מדריד – ראיו וייקאנו 1:2

הבלאנקוס סיימו מעשית את העונה כשהודחו מליגת האלופות ואיבדו סיכוי להדביק את הפער מברצלונה בליגה, וכעת הם רוצים לסיים בטעם טוב את העונה. בעוד אלופת אירופה היוצאת סופרת ארבעה הפסדי חוץ רצופים בכל המסגרות, בברנבאו היא ממשיכה לשמור על המבצר והיא לא איבדה בו נקודות בליגה כבר שלושה חודשים, ודווקא הערב היא הייתה קרובה לכך עד שרודריגו (89) העניק שלוש נקודות חשובות עבור קבוצתו שחלפה על פני אתלטיקו מדריד. קארים בנזמה כבש ראשון (31) מפעולת הכנה של פדריקו ואלוורדה, ראול דה תומאס (84) הצליח להשוות וקיווה לגנוב נקודה מהברנבאו, אבל כאמור הברזילאי של הבלאנקוס החזיר את היתרון המדרידאי רגע לפני תוספת הזמן.

תיקו מאכזב בהכנה לגמר הליגה האירופית. לאמלה ופרננדס | אימג'בנק GettyImages

אלצ'ה – סביליה 1:1

שבוע לפני גמר הליגה האירופית מול רומא, האנדלוסים שוב איבדו נקודות, אבל שמחו על הנקודה החשובה בסיום במאבק שלה על אירופה בעונה הבאה, ללא קשר לקרב שלה על הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה מול הג'אלורוסי. זה התחיל נהדר עבור סביליה כשאריק לאמלה כבש שער נפלא (10), אך כעבור 8 דקות פאפה גיי ראה את הכרטיס האדום והשאיר את האורחת ב-10 שחקנים. טטה מורנטה ניצל את היתרון המספרי של אלצ'ה ונגח את השוויון (25), אך זה לא הספיק ליורדת הראשונה שהשיגה תיקו שני ברציפות.

ניקולס ג'קסון שחקן ויאריאל | אימג'בנק GettyImages, Aitor Alcalde

ויאריאל – קאדיס 0:2

הצוללת הצהובה לא התייאשה בקרב על המקום הרביעי מול ריאל סוסיאדד עם ניצחון שלישי ברציפות. ניקולאס ג'קסון כבש צמד עוד במחצית הראשונה (20 ו-45+2) על מנת להבטיח שלוש נקודות צהובות נוספות, בעוד קאדיס הסתבכה במאבקי התחתית כשהיא שלוש נקודות בלבד מעל הקו האדום.

סאול ניגס אתלטיקו מדריד | אימג'בנק GettyImages

אספניול – אתלטיקו מדריד (23:00)

בעוד ריאל מדריד תוכל לשוב למקום השני לפני המפגש בין הקטלאנים למדרידאים, המאבק על הסגנות תלוי בקולצ'ונרוס שהחלו את המחזור ביתרון נקודה על היריבה העירונית. הקבוצה של דייגו סימאונה הפסידה בשניים מבין שלושת משחקי החוץ האחרונים שלה, ותקווה לתקן את הרושם מול הקבוצה שנאבקת על חייה ורחוקה נקודה אחת מהקו האדום.

חואקין, בטיס
הקשר הוותיק כבש. חואקין | אימג'בנק GettyImages, CRISTINA QUICLER/AFP

בטיס – חטאפה (23:00)

ה-0:0 בדרבי בין סביליה חיסל מעשית את הסיכוי של הירוקים להגיע בעונה הבאה לליגת האלופות, כך שהמטרה כעת היא לשמור על המקום השישי המוביל לליגה האירופית. במוקד שוב יעמוד חואקין בן ה-41, שצריך לקחת חלק בכל שלושת המשחקים עד הפרישה כדי להשתוות לאנדוני זוביזארטה כשחקן עם הכי הרבה הופעות בתולדות הליגה הספרדית. גם לכחולים יש הרבה על מה לשחק, משום שערב המחזור הם צמודים לקו האדום ונמצאים בסכנת ירידה ממשית.

המחזור יושלם ביום חמישי עם שני משחקים, כאשר מאיורקה תארח את ולנסיה ואוסאסונה את אתלטיק בילבאו.

עוד באותו נושא: אתלטיקו מדריד, ריאל מדריד