מבודד, מדוכא וסופר את הימים לעזיבה: מה עובר על ז'ואאו פליקס?

play
ז'ואאו פליקס צ'לסי | GettyImages
שבוע לפני מגן הקהילה: מנצ'סטר סיטי נכנעה 2:1 לאתלטיקו מדריד 01:58

השחקן שהצהיר על רצונו לעבור לברצלונה חווה קיץ קשה באתלטיקו מדריד: "החבר הכי טוב שלו זה הטלפון, הוא חי בנפרד משאר הקבוצה"

(גודל טקסט)

עד לפני כמה שנים נחשב ז'ואאו פליקס ליהלום הבא של הכדורגל הפורטוגלי, ובתסריט הוורוד אולי אף יורשו האידאלי של כריסטיאנו רונאלדו. כעת, כשהוא אפילו עוד לא בן 23, עתידו של שחקן ההתקפה נראה לוט בערפל והפוטנציאל העצום שטמון בו רחוק מאוד ממימוש.

אחרי חצי עונה נשכחת כמושאל בצ'לסי המדשדשת, חזר פליקס אל אתלטיקו מדריד כשאף צד לא שמח להיות במחיצתו של השני. פליקס מחזיק בחוזה לארבע שנים נוספות, הקולצ'ונרוס היו רוצים להחזיר במכירה כמה שיותר מה-127 מיליון יורו שהשקיעו בו, אך הסיכוי שיקבלו עבורו סכום המתקרב לכך קלוש. בצל הפלונטר שנוצר, ב"מארקה" תיארו את המציאות הקשה שנאלץ השחקן להתמודד איתה בהכנות לעונה הקרובה.

פליקס תואר כמי שנראה מדוכא בזמן אימונים, ארוחות קבוצתיות ושיחות. למעשה, הוא "חי נפרד" משאר הקבוצה, ו"החברים הטובים ביותר שלו הם הטלפון והמוזיקה". ב"אס" פורסם כי פליקס חזר להתאמן עם חברים לקבוצה לאחר שהתמודד עם פציעה, אך כאמור זה לא שיפר את המצב מבחינה חברתית.

ז'ואאו פליקס, אתלטיקו מדריד
הציל את אתלטיקו מדריד מהפסד, אך המומנטום השלילי נמשך. פליקס | אימג'בנק GettyImages, THOMAS COEX/AFP

עד לפני שנה היו לפליקס בקבוצה מספר דוברי פורטוגזית להיאחז בהם, אך רנאן לודי, פליפה ומתאוס קוניה כבר עזבו. השחקן היחיד שעוד נצפה מבלה לעתים עם פליקס הוא סמואל לינו, שבילה את העונה שעברה כמושאל בוולנסיה. "פליקס מבודד וסופר את הימים לעזיבה", הוסיפו ב"מארקה".

השחקן כידוע סיפר לאחרונה בגלוי כי החלום שלו הוא לשחק בברצלונה. כעת, לאור העזיבה של עוסמאן דמבלה לפריז סן ז'רמן, אופציית פליקס שוב על הפרק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי