קפה הוצג, קורטואה ומיליטאו במוקד: "הפציעות הקשות הן הדבר הגרוע בכדורגל"

השוער שהושאל מצ'לסי ילבש את המספר 25 בריאל מדריד, ושלח מסר לפצועים. פלורנטינו פרס: "בטוחים שהם יחזרו חזקים יותר"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

לפני חמישה ימים חוותה ריאל מדריד אירוע קשה בתזמון הכי גרוע שיש. טיבו קורטואה, שוער הקבוצה ומהשחקנים החשובים שלה, קרע את הרצועה הצולבת באימון יומיים לפני פתיחת העונה. הבלאנקוס נאלצו לפעול מהר ועשו זאת, וכבר היום הציגו את השוער החדש לעונה הקרובה. קפה אריסבלאגה הגיע מצ'לסי בהשאלה ללא אופציית רכישה, כאשר בעקבות ההצעה שהגיעה בפתאומיות הוא דחה מעבר לבאיירן מינכן.

במחזור הראשון נגד אתלטיק בילבאו איבדו הלבנים את אדר מיליטאו עם פציעה זהה לזו של קורטואה, כאשר השניים צפויים להחמיץ את מרבית העונה ואולי אף את כולה. אם ארדה גולר הצעיר מושבת למספר שבועות עקב ניתוח, וקפה בהצגתו שלח מסר לשלושתם: "אני מוסר להם חיבוק גדול ומאחל להם החלמה מהירה".

קפה צפוי לערוך את הבכורה כבר ביום שבת, במשחק החוץ נגד אלמריה במחזור השני בליגה: "בכל פעם שאלבש את החולצה, באימונים או במשחקים, לא יהיה חוסר במחויבות ובעבודה קשה. מקווה שנגדיל את ארון התארים של ריאל מדריד ואת סיפור האגדה שלה".

שוער חדש בברנבאו. קפה לצד פלורנטינו פרס

עוד בריאל מדריד

הולכים על כל הקפה: השוער סוגר מעגל מיוחד בריאל מדריד ראמוס "נואש" לשחק ורוצה לשוב לריאל מדריד, אנצ'לוטי מתנגד פציעה קשה למיליטאו, בלינגהאם נקודת האור: "ההחתמה של הקיץ"

נשיא המועדון פלורנטינו פרס גם הוא התייצב כמובן להצגה החגיגית, והחמיא לרכש הטרי שילבש את החולצה עם המספר 25: "הכישרון שלך והעבודה הקשה הביאו אותך לפה. אתה מגיע מצ'לסי שבה זכית בתארים חשובים, היו לך הצעות גדולות אבל בחרת בנו, ברוך הבא לביתך החדש".

על רצף הפציעות החמורות הוסיף פרס: "פציעות קשות הן הדבר הגרוע ביותר בכדורגל. אנחנו מאוד עצובים, אבל בטוחים שמיליטאו וקורטואה יחזרו חזקים יותר. נהיה לצידם ונתמוך בהם לכל אורך השיקום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי