לחיצת יד קרה בין רוביאלס לראש הממשלה: "ההתנצלות לא מספיקה"

play
התנצלות מעט משונה, על מעשה חריג ביותר. רוביאלס מברך את שחקניות ספרד | רויטרס
היסטוריה בסידני: ספרד ניצחה 0:1 את אנגליה וזכתה לראשונה במונדיאל הנשים 03:32

פדרו סאנצ'ס אירח את נבחרת הנשים של ספרד והתייחס לתקרית הנשיקה: "התנהגות לא מקובלת". הממשל לא יכול לפטר את נשיא ההתאחדות שלא מתכוון לעזוב, רומניגה הגן עליו: "מעשה נורמלי לחלוטין"

(גודל טקסט)

יומיים אחרי הזכייה ההיסטורית במונדיאל הנשים, נבחרת ספרד התארחה היום (שלישי) אצל ראש הממשלה פדרו סאנצ'ס כשברקע פרשת לואיס רוביאלס. כזכור, בעת חלוקת המדליות נשיא ההתאחדות הספרדית נישק בפה את השחקנית ג'ניפר הרמוסו ובעקבות כך התחוללה סערה גדולה שגם הודעת ההתנצלות שלו לא הצליחה להרגיע.

בעוד סאנצ'ס חייך וחיבק את שחקניות הנבחרת שניגשו אליו, רוביאלס נענה בלחיצת יד קרירה מראש הממשלה. לאחר האירוע הטקסי עם הנבחרת, התייצב סאנצ'ס בפני התקשורת המקומית ואמר: "ראינו התנהגות לא מקובלת, שמראה שבמדינה שלנו יש עוד דרך ארוכה לעשות במחינת כבוד ושוויון זכויות לנשים. ההתנצלות לא מספיקה, רוביאלס חייב להמשיך בעוד צעדים כדי להבהיר את מה שקרה".

בשלב זה רוביאלס לא מתכוון להתפטר בעקבות האירוע, כאשר ראש הממשלה הבהיר כי אין בסמכותו לחרוץ את עתידו של נשיא ההתאחדות. בספרד גם פורסם כי רוביאלס רצה לצלם את סרטון ההתנצלות יחד עם הרמוסו, אך השחקנית שאותה נישק סירבה לכך.

צפו בלחיצת היד בין נשיא ההתאחדות לראש הממשלה

מי שהתייצב במפתיע לצידו של רוביאלס הוא קרל היינץ רומניגה, כוכב העבר הגרמני וחבר בהנהלת באיירן מינכן כיום. "אני לא חושב שצריכים להגזים. כשאתה הופך לאלוף עולם אתה מתרגש", אמר רומניגה, "מה שהוא עשה, עם כל הכבוד, היה נורמלי לחלוטין. אני זוכר שבפעם האחרונה שזכינו בליגת האלופות נישקתי גברים. אמנם לא בפה, אבל עם הרבה אושר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי