עוד סערה בספרד: מאמן הנבחרת נגע בחזה של חברת הצוות

play
מאמן נבחרת הנשים של ספרד, חורחה וילדה, נוגע בחזה של חברת צוות | צילום מסך, טוויטר
היסטוריה בסידני: ספרד ניצחה 0:1 את אנגליה וזכתה לראשונה במונדיאל הנשים 03:32

צפו בסרטון: חורחה וילדה, נגדו מרדו בעבר שחקניות רבות, הניח את ידו על איבר מוצנע של אחת העוזרות שלו במהלך חגיגת שער

(גודל טקסט)

הבלגן חוגג בנבחרת הנשים של ספרד, כאשר במקום לחגוג את הזכייה במונדיאל, הרשויות והתקשורת במדינה עסוקות בסערת התקיפה המינית מצד לואיס רוביאלס. אלא שביממה האחרונה צצה שערורייה נוספת שעליה חתום מאמן הנבחרת חורחה וילדה, לאחר שנחשף סרטון בו הוא אוחז בחזה של אחת מנשות הצוות המקצועי במהלך הגמר נגד אנגליה.

בסרטון רואים את וילדה מתחבק עם הצוות כשהם חוגגים את השער שכבשה אולגה קרמונה. תחילה זרועו השמאלית מונחת על כתפה של העוזרת, אבל בהמשך הוא מסובב את ראשו והיד יורדת לכיוון איבר מוצנע שלה, בו נוגע המאמן למשך רגע קצר. טרם פורסמה תגובה כלשהי לסרטון מצד ההתאחדות, המאמן או אשת הצוות המעורבת.

הבלגן בנבחרת ספרד

לחיצת יד קרה בין רוביאלס לראש הממשלה: "ההתנצלות לא מספיקה" רוביאלס התנצל על הנשיקה: "נהגתי בתום לב ברגע של סערת רגשות" מצמרר: כובשת שער הניצחון בגמר המונדיאל התבשרה אחריו על מות אביה

יש לציין כי לצד ההצלחה בנבחרת ספרד, אין זה הסקנדל הראשון שבו וילדה מעורב. בספטמבר 2022 הודיעו 15 שחקניות בנבחרת להתאחדות על הפסקת הופעותיהן במדים הלאומיים עד אשר יבוצעו שינויים דרסטיים בצוות האימון. אותן שחקניות טענו כי וילדה יצר "תרבות רעילה" בנבחרת, כשבין השאר הכריח אותן להשאיר את דלתות חדריהן פתוחות עד חצות במהלך התכנסויות כדי שיוכל לפקח עליהן, בדק את השקיות שלהן כשחזרו למלון מקניות ודרש לדעת את מי פגשו מחוץ למחנה.

החגיגות הנפרדות בנבחרת ספרד

בזמנו ההתאחדות גיבתה את וילדה, שיחסיו עם הנשיא רוביאלס קרובים מאוד, והשיבה כי לא תיתן לשחקניות לקבוע. בסופו של דבר, רק שלוש שחקניות מתוך ה-15 החרימו את גביע העולם, אבל גם בתמונות שפורסמו מתוך חגיגות הזכייה ניתן לראות כיצד חברות הסגל חגגו בנפרד מהצוות המקצועי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי