לאמין ימאל ממשיך להצית את הדמיון: "אפשר לחלום איתו רחוק"

play
שחקן נבחרת ספרד לאמין ימאל | אימג'בנק GettyImages, Jose-Luis Contreras/MB Media
צפו בשערים: איטליה חגגה ניצחון קריטי, ספרד פירקה 0:6 את קפריסין 04:25

ילד הפלא הפך לשחקן הצעיר ביותר שפותח בנבחרת ספרד וסיפק מגוון מהלכים מרהיבים: "כשהכדור מגיע אליו יש רחש ביציעים"

(גודל טקסט)

נראה כאילו מדי שבוע לאמין ימאל שובר שיא היסטורי. לאחר שהפך לכובש הצעיר בתולדות נבחרת ספרד, הפך אמש (שלישי) לשחקן הצעיר ביותר אי פעם שפותח במדי הנבחרת – בגיל 16 ו-61 יום, עלה בהרכב מול קפריסין וסייע לחבריו לרמוס עם 0:6 קליל. למי שעדיין סופר, הוא מחזיק כרגע גם בשיאים הבאים: הזימון הכי צעיר בתולדות הנבחרת, השחקן הכי צעיר שמקבל דקות בתולדות הנבחרת והכובש הכי צעיר בתולדות הנבחרת.

"הוא ההגדרה של כדורגל רחוב – דריבלים, ערמומיות, גאונות", נכתב ב"מארקה". "הוא רק בן 16, אבל מביא איתו משהו חשוב מאוד – הוא מבין את המשחק. הוא ביצע פעולות שלא נראו בנבחרת כבר זמן רב מאוד. אפשר לחלום איתו רחוק, והתשואות להן זכה כשהוחלף אומרות הכל".

ב"אס" הוסיפו: "הוא מבצע דריבלים לתוך הרחבה בקלות בלתי אפשרית. הוא עוד יספק הרבה שערים ויסחט הרבה פנדלים. כמעט כל דבר שהוא עושה מהווה סכנה עבור היריבה". ב"ספורט" העניקו לו את הציון הגבוה ביותר – 8 (ביחד עם פראן טורס וגאבי), וכתבו: "הוא גרם לכל הקהל להתאהב בו, עם מגוון טריקים, דריבלים, מהירות ומסירות מדהימות. זה היה עונג גדול. בכל פעם שהכדור מגיע אליו, יש רחש ביציעים, כולם מצפים שהוא יעשה משהו מיוחד".

ימאל הצית שוב ושוב את הדמיון, כולל דריבל מרהיב שכמעט הסתיים בשער יוצא דופן:

והבעיטה הזו

שחקן נוסף שזכה למחמאות גדולות בספרד היה ניקו וויליאמס. "קשה למצוא שחקן עם מהירות כמו שלו, אבל מהירות והיכולת לשחק לעומק – זה כמעט בלתי אפשרי", נכתב ב"אס". "הוא היה מבריק, חבל שירד עם פציעה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי