ברצלונה הזכירה נשכחות: "זה הרגיש כמו הקאמפ נואו"

play
שחקני ברצלונה חוגגים | GettyImages
שער אדיר לתוראם, אינטר השפילה את מילאן בדרבי עם 1:5 בלתי נשכח 02:35

הקטלאנים רקדו ב-0:5 על בטיס. צ'אבי אהב לראות את שחקניו נהנים, ז'ואאו פליקס: "קל לשחק כאן". וגם: הרצף הארוך סוף סוף נשבר

(גודל טקסט)

ברצלונה הזכירה הערב (שבת) נשכחות, כשהביסה את ריאל בטיס 0:5 במשחק התקפי מופלא. הקטלאנים עלו לפסגת הטבלה, לפחות באופן זמני, וכעת הם יכולים להתכונן בראש שקט לפתיחת ליגת האלופות מול אנטוורפן ביום שלישי. ז'ואאו פליקס פתח לראשונה וכבש שער יפהפה (25), גם ז'ואאו קאנסלו כבש לראשונה (81), ובין לבין גם רוברט לבנדובסקי (32), פראן טורס (62) וראפיניה (66) מצאו את הרשת.

טורס, אגב, הפך לשחקן הראשון מאז ליאונל מסי (2 במאי, 2021) שכובש בבעיטה חופשית עבור ברצלונה – אחרי 49 ניסיונות עקרים קודם לכן של הקטלאנים. לא פחות מרשים מזה – היה זה השער הראשון בקריירה של טורס בבעיטה חופשית.

"קל לי לשחק בקבוצה הזאת", אמר ז'ואאו פליקס. "כשיש לך בסיס טוב, כשכל השחקנים בעמדות שלהם והכדור זז מהר, קל לכבוש שערים". הפורטוגלי הוסיף ואמר: "אני שמח מאוד לחזור להרכב אחרי תקופה מסוימת. כולם היו טובים. אני עובד כדי לשחק ברמות הגבוהות ביותר, והאווירה כאן נהדרת. השינוי הזה היה טוב לי, למשפחה שלי ולחברים שלי".

ז'ואאו פליקס, חלוץ ברצלונה
שער בכורה בהופעתו הראשונה בהרכב. ז'ואאו פליקס | רויטרס

צ'אבי הוסיף: "זה לא היה משחק מושלם, אבל הוא כן היה מצוין. אני מרוצה מאוד מאיך שהשחקנים שיחקו עם ההנאה הזו, הם פשוט נהנו. זה ממש הרגיש כמו הקאמפ נואו, זו צריכה להיות דרכנו – לכבוש חמישייה ולא לספוג".

מנגד, אקס ברצלונה מארק בארטרה הודה: "הם היו עדיפים בהרבה. החמצנו במחצית הראשונה ושילמנו על זה". מאמן בטיס מנואל פלגריני הוסיף: "זה הפסד כואב מאוד, היו לנו הזדמנויות ולא ניצלנו אותן, לאחר מכן לקחנו סיכונים ונענשנו. זה הפסד מגעיל, אבל נרים את הראש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי