בעיה להגנת ריאל: נאצ'ו הורחק משלושה משחקים וייעדר מהקלאסיקו

play
שחקן ריאל מדריד נאצ'ו מורחק מול ג'ירונה | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.10 05:12

מכה לא פשוטה להגנה הדלילה של הבלאנקוס: הבלם הושעה בעקבות העבירה הקשה על פורטו מג'ירונה ויחמיץ את אוסאסונה בבית ואת סביליה וברצלונה בחוץ

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד סובלת מהגנה דלילה מאוד העונה, זאת לאחר שטיבו קורטואה קרע את הרצועה הצולבת באימון יומיים לפני פתיחת הליגה, ואדר מיליטאו הצטרף אליו במחזור הראשון עם אותה פציעה בדיוק. כעת אל רשימת החיסורים של הבלאנקוס לתקופה הקרובה מצטרף נאצ'ו, שספג עונש הרחקה משלושה משחקים ויחמיץ את הקלאסיקו מול ברצלונה בסוף החודש.

כזכור, נאצ'ו ספג אדום ישיר בעקבות עבירה קשה על כריסטיאן פורטו מג'ירונה בשבת האחרונה. העבירה התרחשה בתוספת הזמן כשהמשחק היה כבר גמור עם תוצאה של 0:3 לריאל, ונאצ'ו כעת משלם מחיר על כך שפצע את יריבו. בספרד הגדירו את אותה פעולה כ"עבירה פלילית", ולפי ההערכתם העונש של נאצ'ו הוא המינימלי שהיה צריך לקבל.

משחק החוץ נגד ברצלונה ב-28 באוקטובר הוא האחרון מבין שלושה שבו הספרדי ירצה את עונש ההרחקה. הוא יחמיץ גם את המפגשים מול אוסאסונה בבית ונגד סביליה בחוץ, ובין לבין במסגרת ליגת האלופות כמובן שיוכל לשחק כרגיל.

הבעיה של קרלו אנצ'לוטי, לפחות לקראת משחק הליגה הקרוב מול אוסאסונה, הוא שגם דייויד אלאבה פצוע ולא צפוי להיות כשיר. האוסטרי נפצע בשבוע שעבר נגד לאס פלמאס ובספרד דווח אז כי הוא עשוי להיעדר עד שבועיים. בכל אופן, עד לקלאסיקו הוא צפוי להחלים ושם ככל הנראה יפתח במרכז ההגנה לצד אנטוניו רודיגר, בהיעדר אלטרנטיבות בסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי