בלינגהאם מחכה לקלאסיקו: "הולך להיות לי כיף מאוד"

play
שלושה משחקים, שלושה שערים. ג'וד בלינגהאם | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.10 06:49

כוכב ריאל מדריד סופר את השעות עד ברצלונה: "נרגש לקראת המשחק הזה, קצת כואב לי אבל אהיה כשיר. 11 השערים שכבשתי קצת הפתיעו אותי". לבנדובסקי, ראפיניה ודה יונג ערכו אימון חלקי אצל צ'אבי לפני שבת

(גודל טקסט)

אחרי שניצחה כצפוי את שחטאר דונייצק ושמרה על מאזן מושלם בליגת האלופות, ברצלונה עם הראש בקלאסיקו הגדול שייערך ביום שבת הקרוב (17:15). לצערו של צ'אבי, הסגל שלו ממש לא אידיאלי ויש לו הרבה מאוד פצועים, רובם שחקני מפתח. מי שייעדרו בוודאות מהקלאסיקו הם פדרי וז'ול קונדה הפצועים, אבל במועדון יש אופטימיות זהירה לגבי שלושה שחקני מפתח נוספים: רוברט לבנדובסקי, ראפיניה ופרנקי דה יונג.

שלושת שחקני המפתח האלו ערכו היום (חמישי) אימון חלקי ראשון מאז הפציעה כדי לבדוק האם הם כשירים לחזור לכר הדשא. על פי הדיווחים בברצלונה, ראפיניה יהיה בוודאות בסגל לקלאסיקו, אך סביר להניח שלא יפתח כמובן. לגבי לבנדובסקי תתקבל החלטה בשבת בבוקר, בעוד שלדה יונג יש את הסיכויים הנמוכים ביותר להיכלל בסגל משום שהפציעה שלו מסובכת יותר.

מי שבטוח כשירים ואמורים גם לפתוח הם ז'ואאו פליקס, שסבל ממכה קלה במשחק נגד שחטאר וגאבי שפספס את המשחק בגלל צהובים. פרמין לופס, שפתח נגד שחטאר והציג יכולת מעולה עשוי לקבל את חולצת ההרכב גם בקלאסיקו על חשבון לאמין יאמל ובהנחה שלבנדובסקי עדיין לא כשיר כדי לפתוח.

רוברט לבנדובסקי שחקן ברצלונה מוכשל על ידי דויד קארמו שחקן פורטו
לא נשרקה עבירה במהלך שבו רוברט לבנדובסקי נפצע | רויטרס

כדי לצלוח את הקלאסיקו, ברצלונה תצטרך לעצור את ג'וד בלינגהאם המסחרר, שכבש העונה 11 שערים ב-12 משחקים. "אני מרגיש טוב וכבר מחכה למשחק", אמר הכוכב האנגלי. "יש לי עדיין קצת כאבים, אבל אני בסדר ואהיה כשיר. מקווה שנשיג תוצאה טובה. אני מכבד מאוד את ברצלונה ונרגש מאוד, הולך להיות לי כיף מאוד. כבשתי בינתיים 11 שערים וזה די מפתיע, אם להודות על האמת. אני תמיד רוצה להשתפר, מה שהופך את הקבוצה הזו לחזקה מאוד, מלבד האיכות האישית, היא שכל השחקנים מקבלים חופש מהמאמן שלנו".

כשנשאל על השיר "היי ג'וד" שנשמע ביציעי הברנבאו אמר: "זה גורם לשיערות שלי לסמור. כשאני משחק ואז כובש ושומע את זה, לאט לאט וזה מתחזק – אני גאה מאוד. אני חייב הרבה מאוד לאוהדים ומקווה להמשיך להחזיר להם על קבלת הפנים הזו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי